Кол-центр:
0 (800) 210-310
0 (462) 772-901

Шановні споживачі електроенергії!

Ви маєте знати, що при порушенні Правил користування електричною енергією для населення (ПКЕЕН) ПАТ "Чернігівобленерго" має право припинити постачання електричної енергії (п. 35 ПКЕЕН) у разі:

  • порушення термінів сплати за спожиту електричну енергію у визначеному порядку (п. 27 ПКЕЕН);
  • самовільного підключення до електромережі;
  • розкрадання електроенергії, навмисного пошкодження приладу обліку та зриву пломби;
  • зниження показників якості електричної енергії з вини споживача;
  • неоплати за встановлення нового приладу обліку, якщо попередній прилад обліку було пошкоджено, втрачено або він неправильно працював з вини споживача

В разі несплати рахунку у 10-денний термін з дня його доставки і неотримання Компанією повідомлення про оплату, споживачу паправляється попередження про відключення електропостачання.

Після отримання споживачем попередження Компанія має право відключати помешкання від електромережі.

В інших випадках, передбачених п. 35 ПКЕЕН, відключення проводиться без додаткового попередження.

Відновлення електропостачання здійснюється після оплати споживачем заборгованості, витрат на повторне підключення та збитків, завданих Компанії (п. 36 ПКЕЕН).