Шановні споживачі
електроенергії!
Ви маєте знати, що
при порушенні Правил користування електричною енергією для населення (ПКЕЕН) ПАТ "Чернігівобленерго" має
право припинити постачання електричної енергії (п. 35 ПКЕЕН) у разі:
- порушення термінів сплати за спожиту електричну енергію у визначеному порядку (п. 27 ПКЕЕН);
- самовільного підключення до електромережі;
- розкрадання електроенергії, навмисного пошкодження приладу обліку та зриву пломби;
- зниження показників якості електричної енергії з вини споживача;
- неоплати за встановлення нового приладу обліку, якщо попередній прилад обліку було пошкоджено, втрачено або він неправильно працював з вини споживача
В разі несплати рахунку у 10-денний термін з дня його
доставки і неотримання Компанією повідомлення про оплату, споживачу паправляється попередження про
відключення електропостачання.
Після отримання споживачем попередження Компанія має право
відключати помешкання від електромережі.
В інших випадках, передбачених п. 35 ПКЕЕН, відключення
проводиться без додаткового попередження.
Відновлення електропостачання здійснюється після оплати
споживачем заборгованості, витрат на повторне підключення та збитків, завданих Компанії (п. 36
ПКЕЕН).