Кол-центр:
0 (800) 210-310
0 (462) 772-901

Шановні споживачі електричної енергії!

В Інформаційно-консультаційному центрі АТ "Чернігівобленерго" Ви маєте можливість отримати консультації з питань:

  • порядку приєднання нових споживачів до мереж компанії;
  • порядку проведення нарахувань та оплати за спожиту електроенергію;
  • діючих тарифів;
  • порядку надання та оформлення пільг та субсидій при оплаті за спожиту електроенергію;
  • порядку застосування Правил користування електроенергією та Правил користування електроенергією для населення;
  • порядку встановлення, ремонту і заміни приладів обліку електроенергії;
  • порядку укладання договорів про користування електроенергією та іншу довідкову інформацію.

У разі виникнення спірної ситуації або незадоволення з приводу її вирішення, Ви маєте можливість звернутись до спеціалістів Інформаційно-консультаційного центру. Фахівці центру розглядають телефонні, письмові зверненні та надають відповіді під час особистого прийому. Відповідь на письмове звернення розглядається за участю представників територіальних представництв: Національної комісії з питань регулювання електроенергетики України та Державної інспекції з енергонагляду за режимами споживання електричної і теплової енергії у Чернігівській області та інших державних органів.

Якщо у Вас виникли проблемні питання – необхідно:

  1. Звернутись до відповідного структурного підрозділу та отримати офіційну відповідь.
  2. Звернутись до Інформаційно-консультаційному центру для повторного розгляду Вашого питання.

Цей порядок стосується як побутових так і юридичних осіб. Звертайтесь у зручній для Вас формі!