Для підвищення якості обслуговування споживачів електричної енергії м. Чернігова та Чернігівської області у складі АТ «ЧЕРНІГІВОБЛЕНЕРГО» працює Інформаційно-консультаційний центр (ІКЦ).
ІКЦ є загальнодоступним центром для юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та населення, які є споживачами електричної енергії або мають намір ними стати та звернулися за консультацією, отриманням інформації або для розв’язання суперечних питань, які можуть виникати між Товариством та споживачами заявниками.
Спеціалісти центру ІКЦ надають інформацію та консультації в межах ліцензійної діяльності ОСР на безоплатній основі з питань:
- особливостей договірних відносин з оператором системи розподілу (ОСР) та оформлення/ переоформлення договору споживача про надання послуг з розподілу електричної енергії;
- надійності електропостачання та якості електричної енергії;
- тарифів на розподіл для юридичних та фізичних осіб;
- порядку та причин припинення послуги з розподілу електричної енергії;
- купівлі, експлуатації й обслуговування засобів обліку електроенергії, встановлення засобів обліку електроенергії диференційованих за періодами часу (багатотарифних) тощо та порядку оплати за надані послуги;
- прав, обов’язків та відповідальності оператора системи розподілу та споживача електричної енергії;
- нормативних документів, які регулюють відносини в сфері електроенергетики
Також ІКЦ здійснює листування зі споживачами електричної енергії, підприємствами, органами виконавчої влади, організаціями та іншими установами в межах своєї компетенції.
Якщо у Вас виникли питання або Ви зіткнулися з непорозуміннями з питань щодо розподілу електричної енергії та/чи надання послуг Товариством звертайтесь до ІКЦ за адресою: 14000, м. Чернігів, вул. Гонча, 40, телефон: (0462) 654-107.
Графік роботи ІКЦ: |
Пн-Чт: Пт: Перерва: Вихідні: |
з 8 00 – 17 00; з 8 00 – 15 45; з 12 00 – 12 45; Сб, Нд |