Пішов уже п’ятий місяць, як АТ «Чернігівобленерго» запустило інформування територіальних громад – на офіційні електронні адреси ТГ розсилаються повідомлення про роботи в електромережах із тимчасовими перервами в електропостачанні, заплановані на їхній території. І ця ініціатива уже продемонструвала свої плюси!

– Ми заздалегідь склали списки електронних адрес громад, зібравши їх з офіційних веб-ресурсів ТГ, однак, як виявилося, не всі вони були коректними. Тому частину довелося уточнювати, як то кажуть, у ручному режимі. Зате зараз це інформування вже працює на повну силу, – говорить начальник кол-центру АТ «Чернігівобленерго» Олександр Шабалін. – Приємно, що чимало громад підхопило нашу ініціативу і почало інформувати людей уже на своїх веб-ресурсах. Ми дуже вдячні їм за таку співпрацю! Тим більше, що виграють від неї всі: нам громади допомагають доносити до людей актуальну інформацію щодо перерв в електропостачанні, споживачі ж, у свою чергу, мають змогу заздалегідь підготуватися до них. Як результат, відбувається зниження соціальної напруги на території міст і сіл області.

Інформація, яка надходить до ТГ електронною поштою, містить назви населених пунктів і вулиць та/або об’єктів, які будуть відключені, причини перерв, дати, час їх початку (з точністю до години), а також тривалість. А це стовідсотково актуальна і корисна для кожного споживача електроенергії інформація!

– Більше того, до такої співпраці з АТ «Чернігівобленерго» долучилися ще й деякі місцеві пабліки, які читають сотні людей. Звісно, хотілося б, щоб їх було більше, тоді у споживачів виникало б менше запитань до енергетиків, а працівники кол-центру компанії змогли б зосередитись на спілкуванні з тими, у кого виникли раптові проблеми з електропостачанням і хто не користується Інтернетом, – додає Олександр Шабалін.  

Усім же, хто з Інтернетом на «ти», нагадуємо, що повну інформацію щодо перерв в електропостачанні можна знайти:

Ø в розділі «Планові та аварійні відключення» за посиланням https://chernihivoblenergo.com.ua/power_outages на офіційному веб-сайті АТ «Чернігівобленерго». Для цього треба лише обрати тип перерви в електропостачанні (або всі разом), дільницю (зі списку) та зазначити інтервал дат (за замовчуванням встановлюється поточна дата));

Ø скориставшись можливостями мобільного додатку «E-Svitlo Chernihiv» (інформація відображається при перегляді особового рахунку) або сервісу «Особистий кабінет E-Svitlo» (інформація також відображається при перегляді особового рахунку). Якщо при реєстрації на цій платформі ви зазначали електронну адресу, на неї надсилатиметься відповідна інформація;

Ø за допомогою чат-ботів АТ «Чернігівобленерго» у Viber та Telegram.