За даними українських синоптиків, 20-21 листопада практично на всій території України вітер мав посилитись до штормових значень. Чернігівщина ж відчула це ще в ніч із 19 на 20 листопада. Пориви вітру до 24 м/с призвели до того, що в різних районах області почалися аварійні відключення в мережах. На місця їх виникнення одразу ж виїхали бригади відокремлених підрозділів АТ «Чернігівобленерго». Попри посилену роботу енергетиків станом на 15 годину 20 листопада без електропостачання залишалися 249 абонентів Бахмацького РЕМ, 7454 абоненти Корюківського РЕМ, 4416 абонентів Ніжинського РЕМ, 3264 абоненти Прилуцького РЕМ та 9813 абонентів Чернігівського РЕМ, оскільки пошкодження сталися аж на 45 повітряних лініях 10 кВ.

Наголошуємо: ці аварійні відключені не мають жодного стосунку до так званих віялових відключень! Наші енергетики продовжують посилено працювати, аби якомога швидше усунути наслідки негоди і забезпечити електропостачанням кожного мешканця області.

Усім же споживачам ми нагадуємо – дізнатися про тимчасові перерви в електропостачанні (час початку перерви, причину та орієнтовний час відновлення електропостачання) можна за допомогою:

• мобільного додатку «E-Svitlo Chernihiv» (інформація відображається при перегляді особового рахунку);

• сервісу «Особистий кабінет E-Svitlo» (інформація також відображається при перегляді особового рахунку);

• розділу «Планові та аварійні відключення» за посиланням https://chernihivoblenergo.com.ua/power_outages на офіційному веб-сайті АТ «Чернігівобленерго» (для користування треба обрати тип перерви в електропостачанні (або всі разом), дільницю (із списку) та зазначити інтервал дат (за замовчанням встановлюється поточна дата));

 • чат-ботів АТ «Чернігівобленерго» у Viber та Telegram (авторизованим споживачам чат-боти надсилають повідомлення за наявності зареєстрованої тимчасової перерви в електропостачанні).

Якщо ж у жодному з ресурсів ви не знайшли свою адресу, а електропостачання відсутнє, телефонуйте до кол-центру АТ «Чернігівобленерго» за номерами 0-800-210-310 або 0 (462) 772-901.

Однак дуже просимо кожного: якщо ви вже зателефонували і повідомили про проблему у наш кол-центр, не потрібно звертатися туди повторно – уся інформація обов’язково буде зафіксована і передана підрозділу, який відповідає за вашу адресу. Повторними дзвінками ви перевантажуєте лінії і не даєте змогу повідомити про аварію тим, чиєї адреси ще не має у списку аварійних відключень. Давайте допомагати одне одному!