Ще вчора синоптики попередили нас про погіршення погодних умов: 28 жовтня у Чернігівській області прогнозувався сильний вітер – до 15-20 м/с і дощ . Наслідки негоди енергетики відчули одними з перших – із самісінького ранку оперативно-виїзні бригади вже працювали у знеструмлених населених пунктах Корюківщини, Менщини, Носівщини, Прилуччини та Сновщини. Однак, на жаль, це був лише початок. Щогодини до списку пошкоджених ліній додавалися і продовжують додаватися нові.
Станом на 15 годину мапа відключень виглядає так:
Козелеччина – 44 н.п. (12569 споживачів);
територія колишнього Чернігівського району – 47 н.п. (11143 споживачі);
Бобровиччина – 24 н.п. (9430 споживачів);
Ніжинщина – 14 н.п. (3695 споживачів);
Прилуччина – 17 н.п. (3239 споживачів);
Сновщина – 3 н.п. (2979 споживачів);
Носівщина – 10 н.п. (2935 споживачів);
Бахмаччина – 9 н.п. (1488 споживачів);
Городнянщина – 14 н.п. (1445 споживачів);
Ріпкинщина – 17 н.п. (1275 споживачів);
Менщина – 2 н.п. (1060 споживачів);
Куликівщина – 3 н.п. (978 споживачів);
Борзнянщина – 5 н.п. (936 споживачів);
Ічнянщина – 5 н.п. (763 споживачі);
Корюківщина – 10 н.п. (447 споживачів);
місто Чернігів – 424 споживачі;
Срібнянщина – 1 н.п. (79 споживачів).
До відновлювальних робіт максимально залучені техніка та персонал АТ «Чернігівобленерго». Однак негода не вщухає, тож спрогнозувати подальшу ситуацію ми, на жаль, не можемо. Тож дуже просимо споживачів не панікувати, а зачекати, поки наші бригади доїдуть до вашого населеного пункту. Нашим же колегам, які зараз перебувають на лініях, ми бажаємо міцної витримки і дуже переживаємо за їхню безпеку. Нехай це робота і не в зоні бойових дій, але за таких умов вона не менш небезпечна!
Нагадуємо: якщо у вас немає світла, дізнатися про причину тимчасової перерви в електропостачанні за своєю адресою, час початку цієї перерви та орієнтовний час відновлення електропостачання без оператора ви можете за допомогою:
мобільного додатку «E-Svitlo Chernihiv» (інформація відображається при перегляді особового рахунку);
сервісу «Особистий кабінет E-Svitlo» (інформація також відображається при перегляді особового рахунку)
Viber-bot – https://chernihivoblenergo.com.ua/in_viber
Telegram-бот tg://resolve?domain=ChernigivOEbot
Якщо ж перерва в електропостачанні за вашою адресою не зареєстрована, просимо по можливості повідомляти про проблеми за допомогою наших онлайн-сервісів:
особистого кабінету E-Svitlo – https://cn.e-svitlo.com.ua/
форми зворотного зв’язку на сайті – https://chernihivoblenergo.com.ua
Viber-bot – https://chernihivoblenergo.com.ua/in_viber
Telegram-бот tg://resolve?domain=ChernigivOEbot
електронної пошти кол-центру – call-center@energy.cn.ua (якщо іншими способами не вийшло).
Продовжує працювати для вас і наш кол-центр – 0-800-210-310 та (0462) 772-901. Однак, якщо ви користуєтесь Інтернетом, дуже спросимо знайти для себе зручний онлайн-спосіб передачі інформації. Дайте можливість додзвонитися операторам тим споживачам, які Інтернетом не користуються!