❓ Якщо заява на переведення господарства на зонне споживання уже написана, як дізнатися, коли ця послуга вже почала діяти?


📑 Шабалін Олександр Вікторович, начальник кол-центру АТ «Чернігівобленерго»:

– Почнемо з того, що розумні лічильники, які АТ «Чернігівобленерго» безкоштовно встановлює за Інвестпрограмою, найперше мають на меті відстеження даних роботи енергосистеми та виконання інших функцій, покладених на АТ «Чернігівобленерго» як на Оператора системи розподілу. Програмування ж на денне та нічне споживання – це лише їх додаткова функція, яка, можна сказати, є подарунком («бонусом») і реалізовується для споживачів за їх бажанням, а не «за замовчуванням».

Подати заявку на переведення домогосподарства на зонне споживання можна кількома способами. По-перше, написати відповідну заяву у нашому підрозділі за місцем розташування житлового приміщення, по-друге, звернутися електронним листом з накладенням електронно-цифрового підпису, по-третє, подати заявку онлайн через Особистий кабінет, де користувач авторизований.

Якщо споживач подав заявку на переведення домогосподарства на зонне споживання за допомогою сервісів, у яких передбачено відповідь (Особистий кабінет), то йому обов’язково надійде відповідне онлайн-повідомлення. Якщо ж споживач скористався способом, який не передбачає автоматизованого фідбеку (письмова заява у підрозділі, що обслуговує територію, де знаходиться житлове приміщення), то тут, щоб оперативно дізнатися, чи виконана заявка, треба скористатися сервісом передачі показів лічильника – при передачі показів будь-який онлайн-сервіс (телефонія, чат-бот, Особистий кабінет) окремо «опитає» про покази денної та нічної зон.

☝️ Зверніть увагу! Протягом останніх місяців АТ «Чернігівобленерго» провело масштабну роботу із заміни старих електролічильників на нові «розумні», а тому і кількість заяв на переведення домогосподарств на зонне споживання доволі велика. Ми намагаємось якомога швидше опрацювати усі, тож, якщо ви вже подали свою заяву, а лічильник і досі не переведений на зонну тарифікацію, прохання зачекати! Запевняємо: жодна із заявок, яким би способом її подачі ви не скористалися, не загубилася! Усі вони зафіксовані й обов’язково будуть опрацьовані у найкоротші терміни!

У той же час не всі нові лічильники, які встановлює Товариство, зонні, тож перед подачею заявки переконайтеся, що у вас саме такий!

‼ Нагадуємо: щоб отримати відповідь від фахівців нашої компанії на запитання, яке вас цікавить, ви можете залишити його в особистих повідомленнях на сторінці «Чернігівобленерго» у фейсбук або ж надіслати на електронну пошту нашого прес-центру – presa@energy.cn.ua.