З метою недопущення поширення коронавірусу COVID-19 та на виконання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.03.2020 №211 «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19», якою з 12.03.2020 по 03.04.2020 встановлено карантин, введено обмеження доступу до адміністративних будівель АТ «Чернігівобленерго» громадянам, які не є його працівниками. Аби запобігти масовим скупченням людей, Товариство радить споживачам максимально переходити в режим дистанційного спілкування. Вирішувати питання з розподілу електроенергії та передачі показів лічильників Ви можете через зручні засоби електронних комунікацій, які виключають безпосередній особистий контакт.

Покази лічильника можна передати:

 

- скориставшись особистою сторінкою для побутових і юридичних споживачів на офіційному сайті  https://chernihivoblenergo.com.ua/?q=personal_office;

- онлайн без реєстрації;

- через Viber чи Telegram;

- відправивши SMS на номер 067- 210-03-10 або 050- 210-33-10;

- автовідповідач – (0462) 772 – 902;

- кол-центр – 0 800 210-310; (0462) 772-901;

- для користувачів дискових телефонів –(0462) 772-903.

 З метою якісного дистанційного обслуговування споживачів з 18 березня додатково з телефонними номерами кол-центру, номер  (0462) 772-903 працюватиме з 8.00 до 17.00 (крім вихідних) не тільки в режимі прийому показів, а й у режимі консультування абонентів та фіксації проблем в частині діяльності АТ «Чернігівобленерго».

 Сервіс подачі заявок для приєднань до електромереж АТ «Чернігівобленерго» також працює онлайн https://chernihivoblenergo.com.ua/?q=node/99.

  Дистанційні сервіси допоможуть Вам за лічені хвилини вирішити питання без черг та необхідності пересуватися громадським транспортом.

  Просимо врахувати, що такі міри вимушені.