Рішенням Кабінету Міністрів України від 04.05.2020 загальнонаціональний карантин продовжено до 22 травня. Турбуючись про здоров’я та безпеку споживачів, АТ «ЧЕРНІГІВОБЛЕНЕРГО» надає можливість дистанційно, через зручні засоби електронних комунікацій, вирішувати питання з розподілу електроенергії. Онлайн-сервіси – це зручний та ефективний спосіб взаємодії між споживачами та Оператором системи розподілу. А головне – надійний та безпечний. Особливо актуально це під час розпалу пандемії коронавірусу. Для максимальної зручності та раціонального використання часу юридичних споживачів, у товаристві запроваджено онлайн-послугу «Особистий кабінет». Сервіс дозволить підприємцям дистанційно, зручно і швидко відзвітувати про споживання електричної енергії. Багато наших клієнтів оцінили «плюси» юридичного кабінету, особливо під впливом обставин –в умовах карантину та у зв’язку з запровадженням виключно дистанційного обслуговування. Через Особистий кабінет юридичного споживача вони подають показники приладів обліку, можуть отримати рахунки та акти прийому-передачі. Оцініть переваги, економте свій час, реєструйтеся у Особистому кабінеті юридичного споживача. Реєстрація проста та інтуїтивно зрозуміла. Інструкція за посиланням:https://chernihivoblenergo.com.ua:1443/cabinet/

 

 

Отримати консультацію можна телефоном або електронною поштою.

 

Бахмацький РЕМ - (235) 4-40-67 - Віта МиколаївнаBahZbut@energy.cn.ua

Корюківський РЕМ – (257) 2-26-41 - Оксана ОлександрівнаKrkZbut@energy.cn.ua

Ніжинський РЕМ – (231) 7-11-76 - Галина ІванівнаNeZbut@energy.cn.ua

Прилуцький РЕМ - (237) 3-51-28 - Вікторія ЮріївнаPrilZbut@energy.cn.ua