Щодня оператори кол-центру АТ «Чернігівобленерго» опрацьовують близько однієї тисячі дзвінків абонентів. Тематика різна. Це і перерви в електропостачанні, передача показів лічильників, отримання сервісних послуг тощо. Надходять і зауваження щодо неможливості з’єднатися з оператором.

Про те, що робота кол-центру не обмежується лише спілкуванням з абонентами у телефонному режимі знають не всі. У той час як кол-центр має функції, за допомогою яких можна отримувати інформацію без участі операторів.

Більш детально ознайомитися з можливостями кол-центру можна переглянувши інформаційний буклет "Як користуватися послугами кол-центру АТ "Чернігівобленерго".

Для ознайомлення слід перейти за посиланням : https://online.fliphtml5.com/vcoml/fjxq/