Кол-центр:
0 (800) 210-310
0 (462) 772-901

  Компанія АТ «Чернігівобленерго» вважає соціальний аспект своєї діяльності важливим не тільки для суспільного життя територій, у межах яких вона працює, а насамперед для підвищення соціальної відповідальності кожного працівника компанії. Соціальна орієнтованість стає обов’язковою частиною цінностей компанії та її корпоративної культури. Це видно не на словах, а на справах. Сьогодні соціальна допомога набула досить різноманітних форм, але при цьому зусилля та енергія співробітників спрямовані на соціальні проєкти, що мають вагоме суспільне значення.
 З проханням вжити заходів щодо організації позачергового обслуговування працівників територіальних центрів соціального обслуговування населення м. Чернігів до АТ «»Чернігівобленерго» звернувся Чернігівський міський голова Владислав Атрошенко. Територіальні центри соціального обслуговування Деснянського та Новозаводського районів Чернігівської міської ради забезпечують надання соціальних послуг громадянам похилого віку, особам з інвалідністю і потребують постійної сторонньої допомоги. Для вирішення питань підопічних у різних комунальних організаціях міста соціальним робітникам доводиться витрачати багато часу у загальних чергах. Усвідомлюючи актуальність та гостроту проблеми, товариство йде на зустріч і готове до співпраці з територіальними центрами. На першому етапі планується проведення навчання соціальних працівників щодо користування онлайн-сервісами самообслуговування, що має дати позитивні результати, особливо в період поширення коронавірусної інфекції. Зрозуміло, що не всі споживачі електроенергії є активними користувачами ґаджетів, тож вкрай важливо допомогти у вирішенні комунальних питань тим, хто не користується онлайн-сервісами, а літні люди та самотні громадяни, які не мають можливості до самообслуговування. потребують особливої підтримки.
 Крім того, керівництво АТ «Чернігівобленерго» для очного обслуговування соціальних працівників, які представлятимуть інтереси соціально уразливих верств населення, планує виділити часові інтервали - вівторок та четвер з 9:00 по 12:00 другого та четвертого тижня місяця за попереднім записом. У цей час вищезазначені працівники обслуговуватимуться позачергово. Послуга для соціальних працівників буде надаватися за адресою: вул. Ціолковського.20.
  У Департаменті соціальної політики Чернігівської міської ради кажуть, що будуть раді будь-якій співпраці, щоб і надалі продовжити спільними зусиллями забезпечувати обслуговування вразливих верств населення.