Днями у головному офісі Товариства відбулася підсумкова нарада за участю директорів відокремлених підрозділів та директорів за напрямками, на чолі з Головою правління Михайлом Ільницьким АТ «Чернігівобленерго». Головною темою стала ефективність роботи підрозділів та шляхи підвищення якості послуг, які надаються споживачам. Керівників РЕМів поінформували про теперішній стан справ та окреслили плани на 2021 рік.

«2021 рік обіцяє бути багатим на зміни, - наголосив Голова правління АТ «Чернігівобленерго» Михайло Ільницький. Працювати будемо в умовах переходу на RAB-регулювання. Вже винесено на обговорення в НКРЕКП проекту інвестиційної програми, обсяги якої зросли вдвічі. Відповідно зростуть і обсяги робіт»

За словами Михайла Ільницького, в цьому році розпочнуться роботи з встановлення нового обладнання, якого в Чернігівській області до цього не було – це реклоузери на напрузі 10 кВ. Продовжиться заміна трансформаторних підстанцій 10/0,4 кВ на нові щоглового типу. Натомість заміні високовольтного обладнання приділятиметься менше уваги. Основна увага – на розподільчі мережі. Передбачено встановлення понад 20 тис. Smart-лічильників. Голова правління наголосив на серйозній автоматизації диспетчерських, завершенні телемеханізації підстанцій, вдосконаленні автомобільної і комп’ютерної техніки. Це вимагає від працівників ще більш відповідального ставлення до виконання робіт.

«Завдяки реорганізації нам вдалося підвищити заробітну плату, тим самим позбутися такої проблеми, як плинність кадрів. З тими фахівцями, які зараз працюють у Товаристві, можна і треба виконувати ті задачі, які перед нами стоять», - зауважив Михайло Васильович.

 Розглянули та обговорили труднощі й недоліки у роботі районних електричних мереж області, відтак сформували низку завдань задля усунення нинішніх помилок та недопущення їх і надалі. Розглянули причини аварійних вимкнень ЛЕП 10-кВ, виконання відокремленими підрозділами цільового завдання щодо досягнення показників якості послуг з розподілу електричної енергії у 2020 році, приведене до загальних показників по Товариству.

  Крім того зупинилися на питаннях збутової політики, виробничо-технічної діяльності, охорони праці та пожежної безпеки та виробничої дисципліни. Акцентували увагу і на роботі оновленого особового кабінету, де споживачі одночасно будуть передавати покази і бачити свій рахунок, а також отримувати інформацію про зареєстровані тимчасові перерви в електропостачанні, оформити звернення як до розподільчої компанії, так і до постачальника без дзвінка до кол-центру, здійснити оплату он-лайн та контролювати платежі за використану електроенергію. Загалом, виробничі завдання та планові роботи, поставлені на 2020 рік, енергокомпанія виконала у повному обсязі. Тепер перед енергетиками стоять нові виклики.