АТ «Чернігівобленерго» розпочало роботу щодо підключення до послуги автоматичного інформування про тимчасові перерви в електропостачанні через засоби телекомунікації споживачів-юридичних осіб, які належать до сфери життєзабезпечення міста Чернігова. Станом на сьогодні в якості пілотного проєкту, до даної послуги підключено КП «Чернігівводоканал». Надалі наша компанія планує залучати до цього проекту інші підприємства, організації та установи соціально важливої сфери Чернігівської області.

  Таким чином споживачі, отримавши інформацію про причину та тривалість тимчасової перерви в електропостачанні, матимуть змогу відповідно реагувати на подію та планувати виробничі процеси та режим роботи власних електроустановок.

  Для підключення до послуги інформування слід звернутися з офіційним листом до АТ «Чернігівобленерго».

  Донедавна товариство надсилало подібні повідомлення лише побутовим споживачам електроенергії. Крім того, користувачам оновленого сервісу «Особистий кабінет» (E-Svitlo) також надається інформація про тимчасові перерви в електропостачанні.