АТ «Чернігівобленерго» має декілька каналів для інформування споживачів електроенергії про заплановані тимчасові перерви в електропостачанні, серед яких офіційний вебсайт, чат-боти у Viber і Telegram, особистий кабінет і мобільний додаток «E-Svitlo», SMS-повідомлення і телефонія. А нещодавно Товариство розробило іще один вид інформування – відтепер електронними листами розсилатимуться ще й повідомлення для ОТГ, на території яких заплановані роботи в електромережах із тимчасовими перервами в електропостачанні. Створена ця послуга на виконання вимог постанови НКРЕКП від 28 квітня 2021 року № 717 – саме вона внесла відповідні зміни до Кодексу систем розподілу.

– Усю інформацію ми направлятимемо на офіційні електронні адреси органів місцевого самоврядування, які зазначені на їхніх власних вебсайтах, – говорить начальник кол-центру АТ «Чернігівобленерго» Олександр Шабалін. – Заздалегідь були складені відповідні списки й уже зараз інформування працює на повну силу. Сподіваємося, що й громади, у свою чергу, використають можливість розміщення цієї інформації, яка точно буде корисною для мешканців міст і сіл, на своїх інтернет-ресурсах.

Інформація, яка надходитиме до ОТГ електронною поштою, міститиме назви населених пунктів і вулиць та/або об’єктів, які будуть відключені, причини перерви, дату, час її початку (з точністю до години), а також тривалість.