Із 1 липня на інформаційному порталі АТ «Чернігівобленерго» було запущено нову платформу – «Корпоративні інновації». Саме з її допомогою кожен працівник компанії може подати на розгляд комісії робочої групи та колег власну креативну ідею або проєкт, які могли б покращити роботу Товариства, вдосконалити виробничі процеси, підвищити ефективність праці та рівень безпеки, ну і посприяти цифровій трансформації АТ, на чому цього року зроблено окремий наголос.

– Потреби ринку й очікування клієнтів щороку зростають. А тому, щоб відповідати найвищим стандартам якості та характеристик, сьогодні діяльність нашої компанії має бути орієнтованою на майбутнє – інтелектуальне й цифрове, – говорить Голова правління АТ «Чернігівобленерго» Михайло Ільницький. – Уже зараз ми готові робити інвестиції в цікаві ідеї, технології, концепції та проєкти, які покращили б життєдіяльність Товариства.

Подати проєкт (або проєкти, бо їхня кількість від однієї особи не обмежена) дуже просто. І найбільший плюс тут у тому, що вам зовсім не потрібно проходити узгодження в купі інстанцій. Головним рецензентом власної ідеї перед її подачею на розгляд будете ви самі! Найкращі ж проєкти визначатиме комісія робочої групи, у складі якої будуть директори з різних напрямків. Окрім того, голосувати за ідеї, які сподобались найбільше, зможуть усі (!) користувачі порталу. Погодьтеся, за таких умов можливість реалізувати свої задуми є у кожного!

Уже за перші два місяці функціонування платформи на розгляд комісії було подано шість проєктів різних напрямків. Після підрахунку голосів членів робочої групи в автоматизованій системі голосування, проєкт начальника проєктно-кошторисного відділу Сервісного центру обслуговування клієнтів Юрія Шамрука «Використання фарби АК-515 (для дорожньої розмітки) для нанесення диспетчерських найменувань» отримав 35,23% від максимальної кількості балів і був визнаний таким, що пройшов відбір.

Отож протягом найближчого року в компанії буде реалізований перший проєкт-переможець, його ж автор – Юрій Шамрук – уже отримав від Товариства іменний сертифікат та грошову винагороду в розмірі трьох тисяч гривень.

– Ідея щодо заміни фарби для нанесення диспетчерських найменувань з’явилася у мене близько року тому, і лише з появою платформи «Корпоративні інновації» шлях від ідеї до її реалізації став значно коротшим, – зізнається переможець. – Використання емальових фарб для нанесення диспетчерських найменувань на обладнання й нумерації опор не є ефективним заходом через низький рівень стійкості цих фарб до ультрафіолетового випромінювання (через рік-два фарба вигорає і читабельність напису значно погіршується). На мою думку, більш ефективним було б використання для таких робіт фарби АК-515 (нею роблять дорожню розмітку), бо вона більш стійка до факторів зовнішнього впливу.

– Ми дякуємо авторам всіх проєктів, які були розміщені на корпоративному порталі, – наголошує Михайло Ільницький. – І бажаємо їм успіхів наступного разу. Кожен проєкт має шанси на успіх, коли він логічний, коли його завдання відповідають меті, засоби реалізації – завданням, управління є простим й ефективним, а бюджет – реальним. Тож пропонуйте!