Тренінги

Проведення психологічних тренінгів спрямоване на:

  • формування та розвиток психологічних якостей особистості працівника, які забезпечують його психологічну стійкість та особистісну зрілість;
  • формування ціннісно-смислового ставлення до діяльності, власного життя, підвищення усвідомленості життєвих цілей;
  • сприяння успішному оволодінню діяльністю, актуалізацію особистісних ресурсів розвитку в процесі активної взаємодії із соціальним середовищем
  • навчання адекватним способам ефективного вирішення конфліктів шляхом осмислення змісту конфліктних ситуацій та оптимізації особистої поведінки;
  • підвищення особистісної, професійної ефективності, відпрацьовування техніки керування часом, самоефективності, керування результатом;
  • формування вмінь, навичок, знань комунікативного процесу навчанняадекватним способам ефективного вирішення конфліктів шляхом осмислення змісту конфліктної ситуації та оптимізації особистої поведінки;
  • оволодіння навичками саморегуляції емоційного стану навчання конструктивної взаємодії в емоційно напружених ситуаціях; навчання профілактики і подолання стресового стану;
  • вивчення емоцій, мотивів своїх та інших людей. Оволодіння навичками регулювання власного емоційного стану та недопущення прояву небажаних емоційних реакцій;
  • вивчити особливості власного сприйняття різних життєвих ситуацій;
  • сформувати позитивний образ власного Я;
  • оволодіти навичками саморегуляції емоційного стану;
  • сформувати адекватне ставлення до професійних та життєвих труднощів.

Тематики психологічних тренінгів:

  • «Тайм-менеджмент»;
  • «Подолання психологічних бар'єрів у спілкуванні зі споживачами»;
  • «Секрети безконфліктної комунікації»;
  • «Саморегуляція та самоконтроль»;
  • «Стати режисером свого життя»;
  • «Керування своїм емоційним станом»;
  • «Як знайти ресурс під час війни»;
  • «Профілактика емоційного вигорання»;

та ін..

Тренінги проводяться для керівників, операторів кол-центрів та іншого персоналу підприємств.

Час проведення тренінгу – 6-8 год.