Тренінги
Проведення психологічних тренінгів спрямоване на:
- формування та розвиток психологічних якостей особистості працівника, які забезпечують його психологічну стійкість та особистісну зрілість;
- формування ціннісно-смислового ставлення до діяльності, власного життя, підвищення усвідомленості життєвих цілей;
- сприяння успішному оволодінню діяльністю, актуалізацію особистісних ресурсів розвитку в процесі активної взаємодії із соціальним середовищем
- навчання адекватним способам ефективного вирішення конфліктів шляхом осмислення змісту конфліктних ситуацій та оптимізації особистої поведінки;
- підвищення особистісної, професійної ефективності, відпрацьовування техніки керування часом, самоефективності, керування результатом;
- формування вмінь, навичок, знань комунікативного процесу навчанняадекватним способам ефективного вирішення конфліктів шляхом осмислення змісту конфліктної ситуації та оптимізації особистої поведінки;
- оволодіння навичками саморегуляції емоційного стану навчання конструктивної взаємодії в емоційно напружених ситуаціях; навчання профілактики і подолання стресового стану;
- вивчення емоцій, мотивів своїх та інших людей. Оволодіння навичками регулювання власного емоційного стану та недопущення прояву небажаних емоційних реакцій;
- вивчити особливості власного сприйняття різних життєвих ситуацій;
- сформувати позитивний образ власного Я;
- оволодіти навичками саморегуляції емоційного стану;
- сформувати адекватне ставлення до професійних та життєвих труднощів.
Тематики психологічних тренінгів:
- «Тайм-менеджмент»;
- «Подолання психологічних бар'єрів у спілкуванні зі споживачами»;
- «Секрети безконфліктної комунікації»;
- «Саморегуляція та самоконтроль»;
- «Стати режисером свого життя»;
- «Керування своїм емоційним станом»;
- «Як знайти ресурс під час війни»;
- «Профілактика емоційного вигорання»;
та ін..
Тренінги проводяться для керівників, операторів кол-центрів та іншого персоналу підприємств.
Час проведення тренінгу – 6-8 год.