Шановні споживачі, повідомляємо Вас, що на виконання Постанови НКРЕКП від 24.01.2018р. №60 з 01.03.2018р. АТ «Чернігівобленерго» виключило з платіжного документа за спожиту побутовими споживачами електроенергію нарахування планового платежу.
Також, слід зауважити, що наказом по АТ «Чернігівобленерго» №57 від 27.02.2018р. скасовано наказ №318 від 30.09.2009р. «Про запровадження планових платежів при розрахунках за електроенергію з населенням» в якому зазначено, що додаткові угоди до Договору про користування електричною енергією з 01.03.2018р. вважаються такими, що втратили чинність.
В свою чергу закликаємо Вас до своєчасної оплати за використану електроенергію, оскільки станом на 28 березня 2018 року 15 161 побутових споживачів не дотримуються платіжної дисципліни і мають заборгованість більше двох місяців в сумі більш ніж 3,3 млн.грн.
Згідно п.42 Правил користування електроенергією для населення (надалі ПКЕЕН) споживач електричної енергії зобов’язаний оплачувати спожиту електричну енергію та здійснювати інші платежі відповідно до умов договору та ПКЕЕН. Відповідно до п.35 ПКЕЕН енергопостачальник має право відключити споживача у випадку порушення термінів оплати за спожиту електроенергію. АТ «Чернігівобленерго» попереджає про відключення боржників, які не сплачують за використану електроенергію і закликає вчасно розраховуватись за надані послуги.
Відновлення електропостачання після оплати побутовим споживачем заборгованості, згідно п.36 ПКЕЕН відбувається на протязі трьох робочих днів в містах та 5 робочих днів у сільській місцевості.