З березня 2014 року в Товаристві "ЧЕРНІГІВОБЛЕНЕРГО" працює
Кол-центр. Його оператори займатимуться обробкою звернень та інформуванням споживачів електричної
енергії по голосових каналах зв'язку з усіх питань електропостачання.
Розмови за
багатоканальним номером 0 800 210 310 зі стаціонарних та мобільних телефонів для абонентів є
безкоштовними.
Режим роботи – цілодобово.
Кол-центр співпрацює як з побутовими, так і з
юридичними споживачами.
Створення Кол-центру має на меті вдосконалення відносин з клієнтами.
Відтепер, зателефонувавши до Кол-центру абонент зможе отримати інформацію в автоматичному режимі або в
спілкуванні з оператором про:
- причини припинення електропостачання;
- порядок обслуговування, заміни і ремонту приладів обліку електроенергії;
- порядок оформлення та переоформлення договору;
- діючі тарифи на електроенергію;
- порядок надання пільг та субсидій при розрахунках за використану електроенергію;
- порядок проведення розрахунків за використану електричну енергію;
- порядок приєднання до електромереж;
- іншу довідкову інформацію щодо роботи ПАТ "ЧЕРНІГІВОБЛЕНЕРГО".
Крім того, можна повідомити:
- про показники електролічильників;
- про факти розкрадання електроенергії, енергообладнання або майна ПАТ "ЧЕРНІГІВОБЛЕНЕРГО";
- про порушення Ваших прав, як споживача електроенергії або поскаржитися на дії працівників Товариства.