АТ «Чернігівобленерго» продовжує вдосконалювати свої сервіси для комунікації зі споживачами електроенергії, а тому пропонує новий простий і дієвий спосіб отримання інформації про тимчасові перерви в електропостачанні. І допоможуть у цьому чат-боти Товариства у Viber і Telegram.

Умови користування цим сервісом доволі прості: треба лише приєднатися до Viber- або Telegram-боту і виконати деякі нескладні налаштування.

– Для того, щоб отримувати автоінформування про тимчасові перерви в електропостачанні, користувач має авторизуватися, – пояснює начальник кол-центру АТ «Чернігівобленерго» Олександр Шабалін. – Зайшовши в боті у розділ «Налаштування», вказати особовий рахунок, ЕІС-код та номер свого мобільного телефону. Протягом кількох хвилин надійде sms-повідомлення з кодом, який потрібно ввести і зберегти (на екрані з’явиться така кнопка). Все! Тепер при плановому чи аварійному відключенні електроенергії у вашому будинку бот надішле відповідне повідомлення. Якщо відключення аварійне, інформація міститиме орієнтовний час усунення проблеми, якщо планове – інтервал часу, коли відбуватиметься відключення, і його статус – «заплановано», «розпочалися роботи», «роботи завершено» або ж навіть «роботи скасовані». Таким чином ви будете завжди поінформовані стосовно тимчасових перерв в електропостачанні. 

Ідея запустити автоінформування за допомогою чат-ботів з’явилася у компанії досить давно – близько року тому.

– Власне кажучи, ми і самі користуємося цими продуктами, бо є не лише працівниками «Чернігівобленерго», а й споживачами електричної енергії, – каже Олександр Шабалін. – А тому тимчасові перерви в електропостачанні трапляються і в наших будинках. А з ботами отримувати інформацію дуже просто. Я, наприклад, сам користуюся месенджером Telegram і нашим Telegram-ботом зокрема. І це дуже зручно! Тому раджу долучатися й іншим.

Іще один плюс ботів АТ «Чернігівобленерго» – кожен користувач може додати в налаштуваннях до 5 об’єктів й отримувати інформацію стосовно кожного.

Тож, якщо ви ще не встигли ознайомитися з роботою наших чат-ботів, варто спробувати! Тим більше, що в майбутньому вони працюватимуть ще й у режимі прийому заявок, причому не лише стосовно проблем із тимчасовими перервами в електропостачанні. З їх допомогою споживачі зможуть повідомити про проблеми з лічильником або ж скоригувати покази у платіжному документі.

Приєднатися до наших чат-ботів ви можете просто зараз, перейшовши за посиланнями:

https://chernihivoblenergo.com.ua/in_viber (Viber-bot) та https://chernihivoblenergo.com.ua/in_telegram (Тelegram-бот).

Окрім того, рекомендуємо детально ознайомитися з нашою інфографікою.