Із 30 жовтня Державна комісія з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій встановила на території Чернігівщини «червону» карантинну зону. За даними Міністерства охорони здоров’я, в області перевищений рівень захворюваності на СOVID-19 (кількість випадків на 100 тисяч населення), а також досить високий рівень госпіталізацій та завантаженість ліжок із киснем.
Із метою недопущення поширення коронавірусу АТ «Чернігівобленерго» також вводить обмеження на доступ громадянам, які не є його працівниками, до адміністративних будівель Товариства. Від завтра, 02.11.2021 року, сервісні центри Товариства працюватимуть виключно в онлайн-режимі, прийом громадян здійснюватиметься в режимі дистанційного спілкування. Усі питання з розподілу електроенергії та передачі показів лічильників споживачі зможуть розв’язати через засоби електронних комунікацій, які виключають безпосередній особистий контакт.
Нагадаємо, що покази лічильника можна передати через:
– особистий кабінет E-Svitlo – https://cn.e-svitlo.com.ua/
– Telegram-bot – https://chernihivoblenergo.com.ua/in_telegram
– Viber-bot – https://chernihivoblenergo.com.ua/in_viber
– онлайн-форму без реєстрації на сайті – https://chernihivoblenergo.com.ua/regfree
– мобільний додаток E-Svitlo – завантаження у PlayMarket за посиланням https://play.google.com/store/apps/details...
Повідомити про проблеми з електропостачанням або аварійну ситуацію:
– через нашу форму зворотного зв’язку на веб-сайті – https://chernihivoblenergo.com.ua/#contacts (внизу головної сторінки), зазначивши у своєму повідомленні точні дані споживача – повне ім’я, точну адресу та номер особового рахунку, що складається з 9 цифр;
– Telegram-bot – https://chernihivoblenergo.com.ua/in_telegram;
– Viber-bot – https://chernihivoblenergo.com.ua/in_viber.
Послуги з приєднання під час карантину також можна замовити в дистанційному режимі. Оформити заявку на приєднання і надати необхідні документи можна в особистому кабінеті на сайті компанії.
АТ «Чернігівобленерго» піклується, щоб у кожного мешканця області вдома було надійне та якісне електропостачання, а тому першочергове завдання його працівників у період карантинних обмежень – ремонтні роботи. Та тільки-но кількість хворих на COVID-19 в нашій області зменшиться, вона знову перейде у «помаранчеву» зону і карантинні обмеження будуть послаблені, всі наші Сервісні центри працюватимуть у звичному режимі.
Якщо ж у вас з’являться додаткові запитання, звертайтеся до операторів кол-центру за номерами 0-800-210-310 та (0462) 772-901.
Дякуємо за розуміння!