27 листопада на Чернігівщині було оголошено штормове попередження. За даними українських синоптиків, вітер мав посилитись до 17-20 м/с. Така ж погода продовжила триматися і наступними днями. А 29 листопада до поривів вітру додався ще й зливовий дощ. Такі погіршення погодних умов призвели до того, що в різних районах області почалися аварійні відключення на повітряних лініях електропередач – 19 ліній 10кВ виявилися повністю знеструмленими, іще 14 ліній – частково знеструмленими. Усього від них живиться 63 населених пункти області. Ліквідовувати наслідки аварійних ситуацій одразу ж виїхали бригади відокремлених підрозділів АТ «Чернігівобленерго». Попри посилену роботу енергетиків станом на 10 годину 30 листопада без електропостачання залишалися 941 абонент Бахмацького РЕМ, 6196 абонентів Корюківського РЕМ, 1049 абонентів Ніжинського РЕМ та 5299 абонентів Чернігівського РЕМ. Працівники відокремлених підрозділі АТ «Чернігівобленерго» продовжують посилено працювати, щоб якомога швидше усунути наслідки негоди і забезпечити кожного мешканця області надійним електропостачанням.

Дізнатися про тимчасові перерви в електропостачанні (час початку перерви, причину та орієнтовний час відновлення електропостачання) можна за допомогою:

  • мобільного додатку «E-Svitlo Chernihiv» (інформація відображається при перегляді особового рахунку);
  •  сервісу «Особистий кабінет E-Svitlo» (інформація також відображається при перегляді особового рахунку);
  • розділу «Планові та аварійні відключення» за посиланням https://chernihivoblenergo.com.ua/power_outages на офіційному веб-сайті АТ «Чернігівобленерго» (для користування треба обрати тип перерви в електропостачанні (або всі разом), дільницю (із списку) та зазначити інтервал дат (за замовчанням встановлюється поточна дата));
  • чат-ботів АТ «Чернігівобленерго» у Viber та Telegram (авторизованим споживачам чат-боти надсилають повідомлення за наявності зареєстрованої тимчасової перерви в електропостачанні).

Якщо ж у жодному з ресурсів ви не знайшли свою адресу, а електропостачання відсутнє, телефонуйте до кол-центру АТ «Чернігівобленерго» за номерами 0-800-210-310 або 0 (462) 772-901.

Однак вкотре дуже просимо: якщо ви вже зателефонували і повідомили про проблему в наш кол-центр, не потрібно звертатися туди повторно! І нагадуємо: зараз триває період передачі показів електролічильників, тож і тут за можливості скористайтеся нашими онлайн-сервісами. А їх у нас чимало:

  • особистий кабінет E-Svitlo – https://cn.e-svitlo.com.ua/
  • онлайн-форма без реєстрації на сайті – https://chernihivoblenergo.com.ua/regfree
  • Viber-bot – https://chernihivoblenergo.com.ua/in_viber
  • Телеграм-бот – tg://resolve?domain=ChernigivOEbot
  • мобільний додаток E-Svitlo – завантаження у PlayMarket за посиланням https://play.google.com/store/apps/details?id=com.choe.superbill&fbclid=IwAR3626hqcZvpGBq0y2Fn4scFVVGqMXFMBBz88mJb6-AHD_bx4S75oUy99v0

Також, щоб попередити запитання споживачів, ще раз наголошуємо: ці відключені – аварійні! Жодного стосунку до так званих віялових відключень вони не мають!