«Із початку тижня Чернігівщину накриє негода», – ще на вихідних повідомили українські синоптики. І правда, із 6 грудня мешканці всіх районів області могли спостерігати нестійкі погодні умови – сніг, мокрий сніг і дощ постійно змінювали одне одне, пориви вітру то посилювалися, то послаблювалися, температура коливалася з плюса на мінус. Усе це в результаті призвело до перебоїв в електропостачанні.

– Внаслідок намерзання льоду на дротах повітряних ліній (ПЛ), а також на гілках і стовбурах дерев, що падають на елементи конструкцій ПЛ, відбуваються численні пошкодження дротів, що призводить до знеструмлення ПЛ 0,4-10 кВ, – пояснюють у технічній дирекції АТ «Чернігівобленерго». – Як наслідок, станом на 17 годину 8 грудня в Чернігівській області залишаються знеструмленими 6 повітряних ліній 10 кВ повністю та 7 – частково.

Зараз над усуненням пошкоджень та відновленням електропостачання працюють 54 ремонтні бригади Товариства. На ліквідацію аварійних ситуацій виїхало 58 одиниць техніки та 152 працівники. Однак погодні умови продовжують погіршуватися, а це може призвести до збільшення кількості відключень об’єктів електромереж. Ми просимо поставитися з розумінням до ситуації, що склалась, і зберігати терпіння – всі аварійні ситуації в електромережах АТ «Чернігівобленерго» будуть усунені в найкоротші терміни!

І попереджаємо: знову-таки через погодні умови може ускладнитися можливість зв’язку з операторами нашого кол-центру. Тому ми нагадуємо про онлайн-сервіси АТ «Чернігівобленерго», за допомогою яких споживачі можуть дізнатися точну інформацію про перерви в електропостачанні:

🔸мобільний додаток «E-Svitlo Chernihiv» (інформація відображається при перегляді особового рахунку);

🔸сервіс «Особистий кабінет E-Svitlo» (інформація також відображається при перегляді особового рахунку);

🔸розділ «Планові та аварійні відключення» за посиланням https://chernihivoblenergo.com.ua/power_outages на офіційному веб-сайті АТ «Чернігівобленерго» (для користування треба обрати тип перерви в електропостачанні (або всі разом), дільницю (із списку) та зазначити інтервал дат (за замовчанням встановлюється поточна дата));

🔸чат-боти АТ «Чернігівобленерго» у Viber та Telegram (авторизованим споживачам чат-боти надсилають повідомлення за наявності зареєстрованої тимчасової перерви в електропостачанні).

А також онлайн-сервіси, за допомогою яких можна повідомити про аварійну ситуацію:

🔸особистий кабінет E-Svitlo – https://cn.e-svitlo.com.ua/

🔸форма зворотного зв’язку на сайті – https://chernihivoblenergo.com.ua

🔸електронна пошта кол-центру – call-center@energy.cn.ua.

– При повідомленні про аварійні ситуації дуже просимо усіх споживачів вказувати точну інформацію – номер особового рахунку (якщо ви його знаєте), точну адресу, де відсутнє електропостачання, і контактні дані споживача (ім’я, телефон), – говорить начальник кол-центру АТ «Чернігівобленерго» Олександр Шабалін. – Лише так ми зможемо оперативно передати цю інформацію для усунення причини аварії, а також матимемо змогу зв’язатися зі споживачем, який залишився без світла. Давайте співпрацювати!