Новорічні свята прийшли на Чернігівщину разом із нестійкими погодними умовами. Протягом кількох днів мешканці області могли спостерігати абсолютно різні природні явища – вітер, туман, сніг, дощ, плюсову та мінусову температуру. І все це, на жаль, не могло не позначитися на стані повітряних ліній електропередач – відбулося відключення одразу десяти ПЛ 10 кВ (чотирьох повністю і 6 частково). Станом на 10 годину 2 січня без електропостачання залишалося 60 абонентів Бахмацького РЕМ, 292 абоненти Чернігівського РЕМ, 676 абонентів Прилуцького РЕМ та 3104 абоненти Корюківського РЕМ. Усього постраждало 23 населених пункти області (більшість із них – територія колишнього Менського району).

На ліквідацію наслідків аварійних відключень одразу ж виїхали бригади відокремлених підрозділів АТ «Чернігівобленерго». Продовжують посилено працювати вони й зараз, тож споживачів, які через негоду залишилися без світла, просимо набратися терпіння і трошки почекати – у найкоротший час електропостачання буде відновлено!

А поки нагадуємо вам про онлайн-сервіси АТ «Чернігівобленерго», за допомогою яких можна дізнатися точну інформацію про перерви в електропостачанні:

мобільний додаток «E-Svitlo Chernihiv» (інформація відображається при перегляді особового рахунку);

сервіс «Особистий кабінет E-Svitlo» (інформація також відображається при перегляді особового рахунку);

розділ «Планові та аварійні відключення» за посиланням https://chernihivoblenergo.com.ua/power_outages на офіційному веб-сайті АТ «Чернігівобленерго» (для користування треба обрати тип перерви в електропостачанні (або всі разом), дільницю (із списку) та зазначити інтервал дат (за замовчанням встановлюється поточна дата));

чат-боти АТ «Чернігівобленерго» у Viber та Telegram (авторизованим споживачам чат-боти надсилають повідомлення за наявності зареєстрованої тимчасової перерви в електропостачанні).

Якщо ж у жодному з ресурсів ви не знайшли свою адресу, а електропостачання відсутнє, телефонуйте до кол-центру АТ «Чернігівобленерго» за номерами 0-800-210-310 та 0 (462) 772-901. Або скористайтеся онлайн-сервісами, за допомогою яких можна повідомити про аварійну ситуацію:

особистий кабінет E-Svitlo – https://cn.e-svitlo.com.ua/

форма зворотного зв’язку на сайті – https://chernihivoblenergo.com.ua

електронна пошта кол-центру – call-center@energy.cn.ua.

Іще раз просимо вибачення за незручності і бажаємо вам гарних свят!