Різке потепління, дощ і сильні пориви вітру – така зміна погоди після великих морозів додала проблем чи не усім мешканцям області. У першу ж чергу вона позначилася на роботі чернігівських енергетиків. Несприятливі погодні умови спричинили масові обриви дротів повітряних ліній. Як наслідок, частина мешканців області залишилася без електропостачання. Станом на 19 годину 14 січня були аварійно відключені 53 повітряні лінії 10 кВ. Усього без електропостачання залишилося 152 населених пункти області, а це 36119 споживачів.

Найбільше через негоду постраждали споживачі Козелеччини.

– Штормові пориви вітру спричинили відключення одразу 17 повітряних ліній 10 кВ на цій території, – говорить заступник директора технічного з надійності та якості розподілу електроенергії АТ «Чернігівобленерго» Сергій Полішко. – Через відключення 179 трасформаторних підстанцій без електропостачання залишилося 48 населених пунктів (11004 споживачі).

Зараз на місцях аварійних відключень у посиленому режимі працюють 48 бригад відокремлених підрозділів Товариства. Вони роблять усе можливе, щоб електропостачання було відновлене у найкоротші терміни.

Ми ж вкотре нагадуємо усім споживачам про онлайн-сервіси АТ «Чернігівобленерго», за допомогою яких можна дізнатися точну інформацію про перерви в електропостачанні:

мобільний додаток «E-Svitlo Chernihiv» (інформація відображається при перегляді особового рахунку);

сервіс «Особистий кабінет E-Svitlo» (інформація також відображається при перегляді особового рахунку);

розділ «Планові та аварійні відключення» за посиланням https://chernihivoblenergo.com.ua/power_outages на офіційному веб-сайті АТ «Чернігівобленерго» (для користування треба обрати тип перерви в електропостачанні (або всі разом), дільницю (із списку) та зазначити інтервал дат (за замовчанням встановлюється поточна дата));

чат-боти АТ «Чернігівобленерго» у Viber та Telegram (авторизованим споживачам чат-боти надсилають повідомлення за наявності зареєстрованої тимчасової перерви в електропостачанні).

Якщо у жодному з ресурсів ви не знайшли свою адресу, а електропостачання відсутнє, телефонуйте до кол-центру АТ «Чернігівобленерго» за номерами 0-800-210-310 та 0 (462) 772-901.

Але дуже просимо: не потрібно робити цього кілька разів! Якщо факт відключення електропостачання зафіксовано, ваша заявка уже знаходиться в обробці. Повторними дзвінками ви не даєте можливості повідомити про аварію тим, у кого вона ще не зареєстрована.

Тим більше, повідомити про аварійну ситуацію також можна за допомогою наших онлайн-сервісів:

особистого кабінету E-Svitlo – https://cn.e-svitlo.com.ua/

форми зворотного зв’язку на сайті – https://chernihivoblenergo.com.ua

електронної пошти кол-центру – call-center@energy.cn.ua.

Іще раз просимо набратися терпіння і вибачаємось за незручності! А також нагадуємо про правила електробезпеки: у жодному випадку не наближайтеся ближче, ніж на 8 метрів до провисаючих дротів або дротів, що лежать на землі! Якщо побачите такі, одразу повідомте про це наш кол-центр. Бережіть своє здоров’я і життя!