Зірвані дахи, повалені дерева, розтрощені машини, а також масові пошкодження на повітряних лініях електропередачі – такі наслідки штормового вітру, який пронісся Чернігівщиною попередньої доби. Синоптики прогнозують – не вщухатиме він і вихідними, його пориви сягатимуть 15-20 м/c.

У цих непростих умовах на місцях аварійних відключень уже цілу добу у посиленому режимі працюють чернігівські енергетики, проте ситуація і досі залишається критичною – у список адрес, які залишилися без електропостачання, чи не щохвилини додаються нові. Так, станом на 14 годину 15 січня в області без світла залишалося 128 населених пунктів (32494 споживачі). Найбільше – знову-таки на території Козелеччини – 23 населених пункти (7716 споживачів).

Звісно, через масові звернення утруднений додзвін до кол-центру АТ «Чернігівобленерго», хоч його оператори просто не випускають зі своїх рук слухавок телефонів. Тому ми вкотре просимо усіх, хто має можливість скористатися онлайн-сервісами Товариства, повідомляти про проблеми саме цим способом. Варіантів є декілька: 

🔸особистий кабінет E-Svitlo – https://cn.e-svitlo.com.ua/

🔸форма зворотного зв’язку на сайті – https://chernihivoblenergo.com.ua

🔸електронна пошта кол-центру – call-center@energy.cn.ua.

Але наголошуємо: звернення має бути інформативним! Будь ласка, зробіть невеликий опис своєї проблеми, вкажіть точну адресу, де відбулося відключення електропостачання, та контактні дані (повне ім’я, телефон). Лише так вашу заявку зможуть ідентифікувати і внести до списку відключень!

Нагадуємо і про онлайн-сервіси АТ «Чернігівобленерго», за допомогою яких можна дізнатися точну інформацію про перерви в електропостачанні:

🔸мобільний додаток «E-Svitlo Chernihiv» (інформація відображається при перегляді особового рахунку);

🔸сервіс «Особистий кабінет E-Svitlo» (інформація також відображається при перегляді особового рахунку);

🔸розділ «Планові та аварійні відключення» за посиланням https://chernihivoblenergo.com.ua/power_outages на офіційному веб-сайті АТ «Чернігівобленерго» (для користування треба обрати тип перерви в електропостачанні (або всі разом), дільницю (із списку) та зазначити інтервал дат (за замовчанням встановлюється поточна дата));

🔸чат-боти АТ «Чернігівобленерго» у Viber та Telegram (авторизованим споживачам чат-боти надсилають повідомлення за наявності зареєстрованої тимчасової перерви в електропостачанні).

Повірте, енергетики роблять усе можливе, щоб відновити електропостачання у кожному куточку області в найкоротші можливі терміни. Тож давайте будемо більш терпимими і допомагатимемо одне одному!