До того, що негода залишає частину населених пунктів області без електропостачання, споживачам Чернігівщини не звикати – на жаль, мережі нашої області завжди були доволі проблемними. Однак через активні бойові дії, які велися на її території, ситуація значно погіршилася. Як уже не раз пояснювало керівництво АТ «Чернігівобленерго», зараз працівники Товариства не проводять масових капітальних ремонтів ліній, а в основному втілюють у життя тимчасові рішення, які дозволяють просто подати електроенергію в помешкання споживачів. Про її надійність та якість мова поки що не йде. Навіть найменший вітер, дощ чи інші несприятливі погодні умови можуть стати причиною відключення електропостачання. Саме так сталося учора, 12 травня, – сильна злива та шквальний вітер призвели до масових відключень світла.

Станом на 9 годину 13 травня без електропостачання залишалися майже 66 тисяч споживачів Товариства. Лише 943 із них – внаслідок пошкоджень, спричинених бойовими діями. Повністю без електропостачання 292 населених пункти Чернігівщини:

45 – на Ріпкинщині;

44 – на Корюківщині;

40 – на території колишнього Чернігівського району;

25 – на Городнянщині;

21 – на Прилуччині;

по 20 – на Коропщині та Сновщині;

15 – на Семенівщині;

по 10 – на Бобровиччині та Менщині;

13 – на Новгород-Сіверщині;

8 – на Куликівщині;

по 6 – на Козелеччині та Ніжинщині;

по 3 – на Бахмаччині, Ічнянщині та Носівщині.

Працівники «Чернігівобленерго» прикладають максимум своїх зусиль, щоб забезпечити електропостачанням усіх своїх споживачів якомога швидше, хоч, враховуючи те, що щодня бригади енергетиків виїжджають на ліквідацію ще воєнних пошкоджень, це і доволі непросте завдання. Але повірте: наші герої роблять усе можливе!

Ми ж вкотре просимо своїх споживачів бути більш терплячими і не перевантажувати лінії нашого кол-центру! Через масові звернення додзвін туди досить ускладнений, хоч його оператори, як і раніше, працюють цілодобово. Тому, якщо у вас є можливість скористатися онлайн-сервісами нашого Товариства, будь ласка, повідомляйте про проблеми саме цим способом. Варіантів є декілька:

особистий кабінет E-Svitlo – https://cn.e-svitlo.com.ua/

форма зворотного зв’язку на сайті – https://chernihivoblenergo.com.ua

електронна пошта кол-центру – call-center@energy.cn.ua.

Нагадуємо: звернення має бути інформативним! Зробіть невеликий опис своєї проблеми, вкажіть точну адресу, де відбулося відключення електропостачання, та контактні дані (повне ім’я, телефон). Лише так вашу заявку зможуть ідентифікувати і внести до списку відключень!

Дізнатися ж точну інформацію про перерви в електропостачанні допоможуть:

мобільний додаток «E-Svitlo Chernihiv»;

сервіс «Особистий кабінет E-Svitlo».

Обидва сервіси дозволяють побачити інформацію при перегляді особового рахунку.

Давайте допомагати одне одному!