Починаючи із 24 лютого – першого дня активних бойових дій на території нашої області, мешканці околиці Чернігова, яку називають Бобровицею, відчули усі «принади» «руського миру». Постійні обстріли, палаючі будинки, відсутність елементарних побутових вигод – газу, води та електропостачання… На жаль, з останнім проблеми тривають і досі.

– Ситуація на Бобровиці залишається досить складною, – констатує Голова правління АТ «Чернігівобленерго» Михайло Ільницький. – Підключення споживачів цього мікрорайону потребує великих коштів, бо пошкодження мереж тут доволі значні – масово зруйновані лінії 10 кВ та 0,4 кВ (знищені дроти, велика частина опор, лічильники, відгалуження від будинків). Щоправда, вихід із ситуації ми вже знайшли – спільно з Чернігівською обласною військовою адміністрацією та Управлінням капітального будівництва зараз пропрацьовуємо питання фінансування будівництва нових мереж у цьому мікрорайоні на кошти державної субвенції, яка надійшла в область. Це 250 мільйонів гривень, частина з яких передбачена і на фінансування робіт АТ «Чернігівобленерго». Ми вже розробили проєктну документацію, завершується розробка кошторисної документації, у найближчому майбутньому будуть визначені підрядники, які виконуватимуть ці роботи. Однак сказати зараз точно, протягом якого періоду на Бобровиці з’явиться світло, я не можу. Сподіваюся, що це не більш ніж чотири тижні.

У той же час оперативно-відновлювальні бригади Товариства продовжують щодня виїжджати на Бобровицю і проводити там ремонтні роботи.

– Власними силами, без допомоги держави, ми намагаємось відновити лінії 0,4 кВ, – пояснює Михайло Ільницький. – З ними ситуація більш проста. Лінії 10 кВ пошкоджені більше, тож відновити їх без сторонньої допомоги ми не можемо.

Іще одна проблема, яка усе далі і далі відсовує відновлення надійного і якісного електропостачання на Чернігівщині, – заборгованість споживачів за розподіл електроенергії.

– За світло споживачі платять мало, а тому закуповувати матеріали для відновлення мереж ми просто не маємо можливості, використовуємо те, що є в наявності. Зазвичай це не зовсім нові матеріали, однак саме вони дали нам можливість відновити електропостачання для майже 99% наших споживачів, – говорить Михайло Васильович. – Але повторюся – це лише тимчасові рішення!

АТ «Чернігівобленерго» намагається піти назустріч кожному споживачеві, кожного зрозуміти. Але у свою чергу ми просимо споживачів зрозуміти і нас – ваші неплатежі затягують відновлення електромереж! Тож ми знову просимо усіх за можливості оплатити свої рахунки за світло. Лише за такої співпраці на Чернігівщині (нехай і з часом) з’явиться якісне і надійне електропостачання!