29 червня відзначається день пам’яті святителя Тихона Амафунтського. У народі говорять, що це найтихіший день у році, коли різких змін погоди не передбачається. Однак цього року народні прикмети не виправдалися – вчора у другій половині дня спека раптово змінилася грозовим дощем. Грім, блискавка, шквальний вітер, тривала злива спричинили чимало ушкоджень майже у всіх куточках області. Затоплені вулиці та помешкання, пошкоджені машини, зламані дерева… На жаль, не стали винятком й електромережі – до вечора без світла залишилися понад 65 тисяч споживачів області (майже 15 тисяч із них – мешканці Чернігова).

Завдяки посиленій роботі працівників відокремлених підрозділів АТ «Чернігівобленерго» до ранку кількість знеструмлених споживачів суттєво зменшилася, проте активні ремонтні роботи тривають і досі, адже станом на 15 годину 30 червня без світла залишаються 35858 абонентів:

13407 – на Козелеччині (в тому числі і в самому Козельці);

8791 – на Прилуччині;

4051 – на Бобровиччині;

3191 – на Носівщині;

2834 – на Ніжинщині;

2772 – на Менщині;

277 – на Варвинщині;

96 – на Корюківщині;

64 – на Ічнянщині;

49 –на Бахмаччині;

20 – на Ріпкинщині;

10 – на Городнянщині.

А також 296 мешканців обласного центру.

Енергетики продовжують посилено працювати, щоб якомога швидше усунути наслідки негоди і забезпечити світлом кожного свого споживача. Однак у той же час наголошують: причиною третини всіх обривів повітряних ліній електропередач є неналежне утримання зелених насаджень в охоронних зонах повітряних ліній. При падінні гілки дерев часто обривають дроти, а інколи навіть ламають опори, чим створюють чималу небезпеку для оточуючих і додаткові проблеми для енергетиків. Інколи, щоб полагодити пошкоджену лінію, їм доводиться виконувати купу супутніх робіт, бо до обірваних дротів просто не дістатися. Тому споживачі мають усвідомити, що вони, як господарі зелених насаджень, зобов’язані вчасно видаляти аварійні і сухостійні дерева, обрізати сухі і зламані гілки, а також слідкувати, щоб гілки дерев не наближалися до дротів. Лише в такому випадку обривів під час негоди буде менше, а відповідно – менше споживачів страждатимуть від перебоїв у електропостачанні.

Дізнатися ж про причину тимчасової перерви в електропостачанні за своєю адресою, час початку цієї перерви та орієнтовний час відновлення електропостачання ви можете за допомогою наших сервісів:

мобільного додатку «E-Svitlo Chernihiv» (інформація відображається при перегляді особового рахунку);

сервісу «Особистий кабінет E-Svitlo» (інформація також відображається при перегляді особового рахунку).

Якщо у жодному з цих ресурсів ви не знайшли своєї адреси, а електропостачання відсутнє, телефонуйте до кол-центру АТ «Чернігівобленерго» за номерами 0-800-210-310 або 0 (462) 772-901.

Однак дуже просимо: якщо ви вже зателефонували і повідомили про проблему в наш кол-центр, не потрібно звертатися туди повторно! Ваша заявка прийнята, а отже і передана відповідному підрозділу.

Якщо ж у вас є можливість скористатися онлайн-сервісами нашого Товариства, будь ласка, повідомляйте про проблеми саме цим способом. Варіантів є декілька:

особистий кабінет E-Svitlo – https://cn.e-svitlo.com.ua/

форма зворотного зв’язку на сайті – https://chernihivoblenergo.com.ua

електронна пошта кол-центру – call-center@energy.cn.ua.

І нагадуємо: зараз триває період передачі показів електролічильників, тож і тут за можливості скористайтеся нашими онлайн-сервісами:

особистим кабінетом E-Svitlo – https://cn.e-svitlo.com.ua/

онлайн-формою без реєстрації на сайті – https://chernihivoblenergo.com.ua/regfree

Viber-bot – https://chernihivoblenergo.com.ua/in_viber

Telegram-бот tg://resolve?domain=ChernigivOEbot

мобільним додатком E-Svitlo – завантаження у PlayMarket за посиланням https://play.google.com/store/apps/details...

Давайте співпрацювати! Лише об’єднавши свої зусилля, ми зможемо швидко і з мінімумом додаткових проблем відновити світло у кожному куточку області!