Шановні споживачі!

Протягом останніх місяців до кол-центру АТ «Чернігівобленерго» почали масово надходити звернення, що покази електролічильників у рахунках за електроенергію (квитанціях) не збігаються з реальними. Причина проста – під час активних бойових дій на території нашої області чимала частина споживачів із певних причин не передавала показів взагалі. Хтось перебував далеко від дому, у когось не було такої можливості через відсутність зв’язку й інтернету, а хтось просто вирішив, що, якщо електропостачання не було, передавати покази не обов’язково. Однак ми не раз наголошували: згідно з Кодексом комерційного обліку електричної енергії, якщо покази (нехай і нульові) не передані або передані невчасно, фактичний обсяг розподілу та споживання електричної енергії за розрахунковий місяць визначатиметься розрахунковим шляхом за значенням середньодобового обсягу споживання. Отож тепер ті споживачі, кому нарахування кілька місяців поспіль робилися «по-середньому», не можуть передати покази своїх лічильників стандартними способами – необхідне коригування показів електролічильників.

Найпростіший спосіб це зробити – наші чат-боти у Viber та Telegram:

Viber – https://chernihivoblenergo.com.ua/in_viber

Telegram – https://chernihivoblenergo.com.ua/in_telegram

Для того, щоб скористатися цією послугою, в меню обраного боту вам потрібно натиснути кнопку «Подати заявку на коригування показів», ввести свій телефон, номер особового рахунку і прикріпити фото з показами електролічильника. Все! Ці дані будуть передані в обробку і вже у черговій квитанції ви зможете побачити відкориговані покази.

Давайте співпрацювати! Адже цими кількома простими діями ви допоможете нашому Товариству отримати реальні покази електролічильників і в той же час убезпечите себе від невиправданих рахунків.