Фахівці АТ «Чернігівобленерго» продовжують працювати над вдосконаленням своїх ботів у Viber і Telegram. Так, уже зараз споживачі можуть скористатися їх новою опцією – повідомити про несправності лічильника.

– Раніше ми вже реалізували опції подачі аварійних заявок та заявок на коригування показів засобів обліку через боти. Тепер же скористатись нашими ботами споживачі можуть і у випадку, якщо мають проблеми з лічильником. Аварійне підгоряння контактів, відсутність індикації на табло приладу, нетипово великі показники споживання або ж і повна зупинка приладу – про ці та інші несправності і можна повідомити з їх допомогою, – пояснює начальник кол-центру АТ «Чернігівобленерго» Олександр Шабалін. – Для цього треба лише зайти в головне меню бота, обрати опцію «Повідомити про проблему», а в ній – «Не працює лічильник», далі ж за аналогією із попередніми послугами ввести свій номер телефону, особовий рахунок і чітко відповісти на запитання, які поставить бот. Останнє – дуже важливо, адже від того наскільки точно ви опишете свою проблему, залежатиме, наскільки швидко ця інформація потрапить до відповідного фахівця. 

Однак і на цьому Товариство вирішило не зупинятися.

– У найближчому майбутньому ми плануємо зробити більш розвиненою інформаційну систему ботів. Хочемо, щоб з їх допомогою споживачі могли не лише подавати заявки, а й отримувати певну інформацію – про режим роботи, процес приєднання до мереж нових споживачів, збільшення замовленої потужності, переукладення договорів тощо. Реалізувати цей задум ми плануємо до кінця року, – говорить Олександр Шабалін. – Українське суспільство стає все більше інформатизованим, телефонія поступово відходить на другий план, тож ми робимо усе, щоб наші сервіси відповідали вимогам часу. Це значно спрощує роботу енергетиків і полегшує життя споживачам.