1 листопада на території обслуговування АТ «Чернігівобленерго» протягом дня були задіяні усі 10 основних і 10 додаткових черг графіків аварійних відключень електроенергії. Перше повідомлення від центральної диспетчерської служби (ЦДС) НЕК «Укренерго» про необхідність їх застосування у диспетчерську службу Товариства надійшло лише о 6.25. І саме завдяки додатковим графікам, розробленим підприємством, вдалося не допустити відключень споживачів більш ніж на чотири години.

Якими будуть обсяги відключень завтра, 2 листопада, і коли саме з’явиться необхідність в їх застосуванні, АТ «Чернігівобленерго» повідомити не може – така інформація від ЦДС НЕК «Укренерго» нам поки що не надходила.

У той же час фахівці нашого Товариства працюють над покращенням якості інформування споживачів про відключення електропостачання. Так, усю детальну інформацію за своїм особовим рахунком ви можете отримати за допомогою наших ботів у Viber і Telegram. Для цього треба лише натиснути на екрані кнопку «Повідомити про проблему», потім «Відсутня напруга» і відповісти на кілька запитань бота. Це дуже швидко і практично – боти допомагають отримати потрібну інформацію фактично за хвилину і в будь-який зручний для вас час!

Загальну ж інформацію, як і завжди, ви можете знайти на нашому сайті https://chernihivoblenergo.com.ua та на сторінці підприємства у фейсбуці.