Мороз, вітер, плюсова температура, дрібний дощ, знову мороз і знову вітер – як тільки не змінювалася погода на Чернігівщині вчора, 24 листопада. Усе це не лише додало проблем мешканцям області, які в ожеледицю вечорами вимушені ходити вулицями при світлі індивідуальних ліхтариків, а й призвело до додаткових проблем в енергомережі. Через обледеніння дротів у частині районів області виникли різкі перепади напруги та аварійні відключення електроенергії. Станом на 9 ранку 25 листопада всього через погодні умови було знеструмлено споживачів 58 населених пунктів на Варвинщині, Городнянщині, Козелеччині, Корюківщині, Куликівщині, Ріпкинщині, Сновщині та території колишнього Чернігівського району, а це понад 13 тисяч чоловік.

Фахівці кажуть: такі аварії ліквідовуються у рази довше, ніж звичайні обриви дротів. Звісно, до такого нашим енергетикам не звикати, однак усе ускладнюється тим, що мережі області і досі перебувають у критичному стані після рашистських обстрілів. Осінньо-зимовий період для них – додаткове випробування.

Працівники АТ «Чернігівобленерго» добре розуміють, наскільки зараз такі проблеми невчасні, адже наклалися на і так значні стабілізаційні відключення електроенергії, а тому роблять усе можливе, щоб якомога швидше їх розв’язати. Від споживачів ми чекаємо лише на розуміння і терпіння. Зараз усім нам важко, але ми маємо вистояти навіть у найскладнішим умовах!

Нагадуємо: дізнатися причину відключень конкретно у вашому помешканні ви завжди можете за допомогою наших ботів у Viber і Telegram:

Viber-bot – https://chernihivoblenergo.com.ua/in_viber

Telegram-бот – tg://resolve?domain=ChernigivOEbot.

Якщо ваше відключення електроенергії не підпадає під графіки відключення і не значиться як аварійне, повідомити про нього можна за допомогою:

особистого кабінету E-Svitlo – https://cn.e-svitlo.com.ua/

електронної пошта кол-центру – call-center@energy.cn.ua.

Однак звернення має бути інформативним! Зробіть невеликий опис своєї проблеми, вкажіть точну адресу, де відбулося відключення електропостачання, та контактні дані (повне ім’я, телефон). Лише так вашу заявку наші фахівці зможуть ідентифікувати і внести до списку аварійних відключень! Якщо ж ваша заявка тим чи іншим шляхом вже потрапила до нас, будьте впевнені – її зареєстрували й інформація буде обов’язково передана диспетчерам.

Працівники «Чернігівобленерго» 24 на 7 працюють, щоб забезпечити кожного нашого споживача електропостачанням навіть у тих складних умовах, які склалися останніми місяцями у нашій країні. Ми готові до будь-якої роботи! А тому віримо у краще, тримаймося і все обов’язково буде Україна!