12 грудня окрім планових відключень електроенергії на Чернігівщині тривають ще й аварійні відключення, однак не через загальний критичний стан енергомережі Україні, а через несприятливі погодні умови.

Як і щороку, в осіннє-зимовий період час від часу, окрім інших пошкоджень, енергетикам доводиться ліквідовувати ще й наслідки негоди у мережах. Так, сьогодні через проблеми на лініях зранку було відключено 17884 споживача у 41 населеному пункті області. Найбільше постраждала Ріпкинщина (15 населених пунктів, 2243 споживача), Новгород-Сіверщина (7 населених пунктів, 3262 споживача), Ніжинщина (4 населених пункти, 1053 споживача), Прилуччина (2 населених пункти, 1768 споживачів), Менщина (1 населений пункт, 3700 споживачів) та Бобровиччина (1 населений пункт, 2009 споживачів).

– Причина – намерзання льоду на дротах повітряних ліній (ПЛ), а також на гілках і стовбурах дерев, що падають на елементи конструкцій ПЛ, внаслідок чого відбуваються численні пошкодження дротів, що призводить до знеструмлення ПЛ 0,4-10 кВ, – пояснюють у технічній дирекції АТ «Чернігівобленерго».

Просто зараз над усуненням пошкоджень та відновленням електропостачання працюють ремонтні бригади відокремлених підрозділів Товариства. Так, уже до 13 години понад половину аварій вдалося ліквідувати. Однак досі без електропостачання через пошкодження залишаються споживачі 27 населених пунктів (8494 абоненти). А що найгірше – погодні умови продовжують погіршуватися, а це може призвести до збільшення кількості відключень об’єктів електромереж. Просимо поставитися з розумінням до ситуації, що склалась, і зберігати терпіння, енергетики роблять усе, щоб усунути наслідки аварій в електромережах у найкоротші терміни!

Споживачам же нагадуємо: дізнатися причину відключень конкретно у вашому помешканні ви завжди можете за допомогою наших ботів у Viber і Telegram:

Viber-bot – https://chernihivoblenergo.com.ua/in_viber

Telegram-бот – tg://resolve?domain=ChernigivOEbot.

Якщо ваше відключення електроенергії не підпадає під графіки відключення і не значиться як аварійне, повідомити про нього можна за допомогою:

особистого кабінету E-Svitlo – https://cn.e-svitlo.com.ua/

електронної пошта кол-центру – call-center@energy.cn.ua.

Однак зверніть увагу: звернення має бути інформативним! Зробіть невеликий опис своєї проблеми, вкажіть точну адресу, де відбулося відключення електропостачання, та контактні дані (повне ім’я, телефон). Лише так вашу заявку наші фахівці зможуть ідентифікувати і внести до списку аварійних відключень! Якщо ж ваша заявка тим чи іншим шляхом вже потрапила до нас, будьте впевнені – її зареєстрували й інформація буде обов’язково передана диспетчерам.