Протягом останніх днів у поштових скриньках чернігівців почали з’являтися повідомлення про те, що для наповнення бази даних «DataHub» споживачі мають надати енергетикам номери своїх ідентифікаційних кодів. Окрім того, зазначений час поквартирного обходу. Що таке «DataHub»? Навіщо потрібні персоніфіковані дані споживачів і з якою метою будуть здійснюватися поквартирні обходи?

Рубець Сергій Михайлович, начальник служби технічного аудиту АТ «Чернігівобленерго»:

– Згідно з Постановою НКРЕКП від 14 червня 2022 року №604, всі оператори системи розподілу (на території Чернігівської області це АТ «Чернігівобленерго») мають наповнити центральну інформаційно-телекомунікаційну платформу «DataHub» даними для ідентифікації за точками обліку суб’єктів, яким надаються послуги з розподілу електричної енергії.

Що таке «DataHub»? Це єдина енергетична база даних, мета розробки та впровадження якої – автоматизація повного циклу виконання задач комерційного обліку. З її допомогою планується здійснення адміністрування процесів зміни електропостачальника та припинення електропостачання, а також централізоване керування та інформаційний обмін даними комерційного обліку між оператором систем розподілу, постачальником та споживачем. Належить ця платформа та управляється НЕК «Укренерго».

Саме у зв’язку з переходом на цю інформаційно-телекомунікаційну платформу, споживачів електроенергії і закликали звернутися до своїх Центрів обслуговування клієнтів для надання персональних даних власників особового рахунку – номерів ідентифікаційних кодів. Зробити це можна і телефоном. Усі дані для звернень є у письмових повідомленнях структурних підрозділів АТ «Чернігівобленерго».

Якщо ж два вищеназваних способи вам з якоїсь причини не підходять – ви не можете навідатись у Центр обслуговування, а додзвонитися не виходить, для зручності споживачів енергетики вирішили здійснити ще й поквартирний обхід. У зазначений час споживачі зможуть надати номер ідентифікаційного коду фахівцям АТ «Чернігівобленерго» особисто, а також отримати консультацію, для чого це потрібно. Хто ж уже передав свої дані, на поквартирний обхід може не чекати.