Ввечері 6 липня Чернігівщину накрила потужна негода. Такої мешканці області не бачили давно. Регіоном пронеслися гроза, великий дощ та шквальний вітер до 15-20 м/с. Гідрометцентр оголосив І (жовтий) рівень небезпечності. Цілу ніч за вікнами споживачів лило, блимало і гриміло, а на ранок стало зрозуміло, що негода спричинила чимало ушкоджень майже у всіх куточках області. Пожежі у будинках, пошкоджені машини, зламані дерева, обірвані дроти… Електромережі області, які і так після обстрілів рашистів перебували далеко не в ідеальному стані, стали тим об’єктом, який цього постраждав найбільше. Станом на 9 ранку без електропостачання залишалися мешканці 260 населених пунктів (усього 71417 абонентів).

Найбільше дісталося Козелеччині – без світла тут 83 села (22364 абоненти). Також постраждали:

Бахмаччина – 5 н.п. (424 споживача);

Бобровиччина – 9 н.п. (4730 споживачів);

Борзнянщина – 31 н.п. (3930 споживачів)

Городнянщина – 23 н.п. (2781 споживач)

Ічнянщина – 3 н.п. (1990 споживачів);

Корюківщина – 6 н.п. (1047 споживачів);

Коропщина – 31 н.п. (7642 споживача);

Куликівщина – 3 н.п. (1704 споживача);

Менщина – 2 н.п. (4338 споживачів);

Ніжинщина – 8 н.п. (1942 споживача);

Новгород-Сіверщина – 17 н.п. (2093 споживача);

Носівщина – 1 н.п. (608 споживачів);

Прилуччина – 4 н.п. (733 споживача);

Семенівщина – 3 н.п. (317 споживачів);

Сновщина – 15 н.п. (4125 споживачів);

територія колишнього Чернігівського району – 16 н.п. (10523 споживача).

Енергетики роблять усе можливе, щоб якомога швидше усунути наслідки негоди і забезпечити світлом кожного свого споживача. Для цього до відновлювальних робіт максимально залучили наявні засоби та персонал –працівники тих дільниць Товариства, які постраждали менше, уже поїхали на допомогу колегам в інші райони, де негода наробила більшої біди.

У той же час ми попереджаємо вас про обережність! Поки енергетики не закінчили ремонтних робіт у вашому населеному пункті, звертайте увагу на стан ліній та інших об’єктів електропостачання – пошкоджене обладнання та обірвані дроти можуть бути під напругою!

Споживачів, які залишилися без електропостачання, просимо по можливості повідомляти про проблеми за допомогою наших онлайн-сервісів:

особистого кабінету E-Svitlo – https://cn.e-svitlo.com.ua/

форми зворотного зв’язку на сайті – https://chernihivoblenergo.com.ua

Viber-bot – https://chernihivoblenergo.com.ua/in_viber

Telegram-бот tg://resolve?domain=ChernigivOEbot

електронної пошти кол-центру – call-center@energy.cn.ua (якщо іншими способами не вийшло).

Дайте можливість додзвонитися у кол-центр тим споживачам, які не користуються Інтернетом!

Дізнатися ж про причину тимчасової перерви в електропостачанні за своєю адресою, час початку цієї перерви та орієнтовний час відновлення електропостачання без оператора ви, як завжди, можете за допомогою:

мобільного додатку «E-Svitlo Chernihiv» (інформація відображається при перегляді особового рахунку);

сервісу «Особистий кабінет E-Svitlo» (інформація також відображається при перегляді особового рахунку)

Viber-bot – https://chernihivoblenergo.com.ua/in_viber

Telegram-бот tg://resolve?domain=ChernigivOEbot

Об’єднавши зусилля усіх підрозділів АТ «Чернігівобленерго», енергетики посилено працюють, щоб швидко і з мінімумом додаткових проблем відновити світло у кожному куточку області! Тож наберіться терпіння і трохи зачекайте – скоро воно з’явиться і у вас!