Починаючи із 25 липня, Україною пройшов грозовий шторм. Спочатку негода накрила частину західних та центральних областей України, а потім дісталася й північних. Одним із її наслідків, як і завжди, стали суттєві пошкодження ліній електропостачання.

Станом на 8 годину 27 липня через негоду на Чернігівщині було знеструмлено 4 повітряні лінії 35 кВ та 81 повітряна лінія 10 кВ. Як результат, без електропостачання залишилися мешканці 133 сіл (38996 абонентів). Якщо ж додати до них тих споживачів, які перебувають без електропостачання через пошкодження ліній внаслідок обстрілів росіян, загальна цифра виглядає так – 138 населених пунктів і 39581 споживач:

Бахмаччина – 17 н.п. (8523 споживача);

Бобровиччина – 21 н.п. (6667 споживачів);

Борзнянщина – 16 н.п. (4687 споживачів);

Ічнянщина – 17 н.п. (3740 споживачів);

Корюківщина – 1 н.п. (257 споживачів);

Коропщина – 6 н.п. (1550 споживачів);

Менщина – 7 н.п. (2044 споживача);

Ніжинщина – 12 н.п. (3334 споживача);

Новгород-Сіверщина – 2 н.п. (101 споживач);

Носівщина – 6 н.п. (1478 споживачів);

Прилуччина – 28 н.п. (6366 споживачів);

Семенівщина – 3 н.п. (317 споживачів);

Срібнянщина – 1 н.п. (281 споживач);

територія колишнього Чернігівського району – 1 н.п. (69 споживачів).

Працівники АТ «Чернігівобленерго» роблять усе можливе, щоб усунути наслідки негоди якомога швидше. До відновлювальних робіт максимально залучені техніка та персонал. Однак сильні дощі і досі не припиняються, тож спрогнозувати подальшу ситуацію ми не можемо.

Шановні споживачі! Якщо у вас немає світла, дізнатися про причину тимчасової перерви в електропостачанні за своєю адресою, час початку цієї перерви та орієнтовний час відновлення електропостачання без оператора ви можете за допомогою:

мобільного додатку «E-Svitlo Chernihiv» (інформація відображається при перегляді особового рахунку);

сервісу «Особистий кабінет E-Svitlo» (інформація також відображається при перегляді особового рахунку)

Viber-bot – https://chernihivoblenergo.com.ua/in_viber

Telegram-бот tg://resolve?domain=ChernigivOEbot

Якщо ж перерва в електропостачанні за вашою адресою не зареєстрована, просимо по можливості повідомляти про проблеми за допомогою наших онлайн-сервісів:

особистого кабінету E-Svitlo – https://cn.e-svitlo.com.ua/

форми зворотного зв’язку на сайті – https://chernihivoblenergo.com.ua

Viber-bot – https://chernihivoblenergo.com.ua/in_viber

Telegram-бот tg://resolve?domain=ChernigivOEbot

електронної пошти кол-центру – call-center@energy.cn.ua (якщо іншими способами не вийшло).

Продовжує працювати для вас і наш кол-центр – 0-800-210-310 та (0462) 772-901. Однак, якщо ви користуєтесь Інтернетом, дуже спросимо знайти для себе зручний онлайн-спосіб передачі інформації. Дайте можливість додзвонитися операторам тим споживачам, які Інтернетом не користуються!

Працівники всіх підрозділів АТ «Чернігівобленерго» посилено працюють, щоб якомога швидше відновити електропостачання у кожному куточку нашої області! Тож сподіваємось на ваше розуміння і співпрацю!