Починаючи із 25 липня, Україною пройшов грозовий шторм. Спочатку негода накрила частину західних та центральних областей України, а потім дісталася й північних. Одним із її наслідків, як і завжди, стали суттєві пошкодження ліній електропостачання.
Станом на 8 годину 27 липня через негоду на Чернігівщині було знеструмлено 4 повітряні лінії 35 кВ та 81 повітряна лінія 10 кВ. Як результат, без електропостачання залишилися мешканці 133 сіл (38996 абонентів). Якщо ж додати до них тих споживачів, які перебувають без електропостачання через пошкодження ліній внаслідок обстрілів росіян, загальна цифра виглядає так – 138 населених пунктів і 39581 споживач:
Бахмаччина – 17 н.п. (8523 споживача);
Бобровиччина – 21 н.п. (6667 споживачів);
Борзнянщина – 16 н.п. (4687 споживачів);
Ічнянщина – 17 н.п. (3740 споживачів);
Корюківщина – 1 н.п. (257 споживачів);
Коропщина – 6 н.п. (1550 споживачів);
Менщина – 7 н.п. (2044 споживача);
Ніжинщина – 12 н.п. (3334 споживача);
Новгород-Сіверщина – 2 н.п. (101 споживач);
Носівщина – 6 н.п. (1478 споживачів);
Прилуччина – 28 н.п. (6366 споживачів);
Семенівщина – 3 н.п. (317 споживачів);
Срібнянщина – 1 н.п. (281 споживач);
територія колишнього Чернігівського району – 1 н.п. (69 споживачів).
Працівники АТ «Чернігівобленерго» роблять усе можливе, щоб усунути наслідки негоди якомога швидше. До відновлювальних робіт максимально залучені техніка та персонал. Однак сильні дощі і досі не припиняються, тож спрогнозувати подальшу ситуацію ми не можемо.
Шановні споживачі! Якщо у вас немає світла, дізнатися про причину тимчасової перерви в електропостачанні за своєю адресою, час початку цієї перерви та орієнтовний час відновлення електропостачання без оператора ви можете за допомогою:
мобільного додатку «E-Svitlo Chernihiv» (інформація відображається при перегляді особового рахунку);
сервісу «Особистий кабінет E-Svitlo» (інформація також відображається при перегляді особового рахунку)
Viber-bot – https://chernihivoblenergo.com.ua/in_viber
Telegram-бот tg://resolve?domain=ChernigivOEbot
Якщо ж перерва в електропостачанні за вашою адресою не зареєстрована, просимо по можливості повідомляти про проблеми за допомогою наших онлайн-сервісів:
особистого кабінету E-Svitlo – https://cn.e-svitlo.com.ua/
форми зворотного зв’язку на сайті – https://chernihivoblenergo.com.ua
Viber-bot – https://chernihivoblenergo.com.ua/in_viber
Telegram-бот tg://resolve?domain=ChernigivOEbot
електронної пошти кол-центру – call-center@energy.cn.ua (якщо іншими способами не вийшло).
Продовжує працювати для вас і наш кол-центр – 0-800-210-310 та (0462) 772-901. Однак, якщо ви користуєтесь Інтернетом, дуже спросимо знайти для себе зручний онлайн-спосіб передачі інформації. Дайте можливість додзвонитися операторам тим споживачам, які Інтернетом не користуються!
Працівники всіх підрозділів АТ «Чернігівобленерго» посилено працюють, щоб якомога швидше відновити електропостачання у кожному куточку нашої області! Тож сподіваємось на ваше розуміння і співпрацю!