З якою метою лічильники електроенергії побутових споживачів виносять на фасади будівель? В яких випадках це має робитись і за чий рахунок?
Рубець Сергій Михайлович, начальник служби технічного аудиту АТ «Чернігівобленерго»:
– Виходячи з принципів клієнтоорієнтованості та підвищення рівня сервісу надання послуг споживачам, АТ «Чернігівобленерго» як оператор системи розподілу всіляко сприяє встановленню (виносу) електролічильників побутових споживачів на фасади будинків.
Встановлення приладів обліку електроенергії зовнішньої установки має низку переваг:
підвищення якості та надійності електропостачання за рахунок встановлення нового відгалуження від повітряної лінії до будівлі споживача, а також нового лічильника та комутаційної апаратури;
підвищення якості та комфортності обслуговування споживачів, адже роботи під час технічного обслуговування, заміні, знятті показів приладу обліку персоналом оператора системи розподілу проводяться без відвідування житла споживача;
унеможливлення ненавмисного пошкодження споживачем приладу обліку та пломб (відбитків їх тавр), встановлених на ньому;
підвищення рівня безпеки при експлуатації приладів обліку і відгалужень від повітряних ліній до будівель споживачів.
Згідно з нормами чинного законодавства, перенесення електролічильника на фасад будинку здійснюється за рахунок його ініціатора. Так, в рамках виконання інвестиційної програми у четвертому кварталі 2023 року на певних територіях обслуговування АТ «Чернігівобленерго» організовує перенос засобів обліку із встановленням на зовнішніх елементах будівельних конструкцій об’єктів споживачів. Відбувається це за рахунок підприємства.
Разом із тим компанія готова організувати перенос та встановлення приладу обліку електроенергії на фасад будівлі і за бажанням та за рахунок споживача, якщо він не потрапив під дію цієї програми. Для цього споживач має звернутися до відокремленого підрозділу АТ «Чернігівобленерго», який обслуговує його населений пункт.
Нагадуємо: щоб фахівці нашої компанії відповіли на запитання, яке вас цікавить, ви можете залишити його в особистих повідомленнях на сторінці «Чернігівобленерго» у фейсбук або ж надіслати на електронну пошту нашого прес-центру – presa@energy.cn.ua.