Цілу ніч Чернігівщину замітало снігом. Звісно, це не могло не позначитися на якості електропостачання – станом на 7 ранку в області вже було знеструмлено понад 30 тисяч споживачів із 104 населених пунктів. Наслідки негоди працівники АТ «Чернігівобленерго» почали ліквідовувати з самісінького ранку, однак сніг та вітер не припиняються, а отже і картина відключень є дуже динамічною – тільки-но енергетики встигають полагодити кілька пошкоджених ліній, як в інших місцях виникають нові проблеми. Плюс часто через великі замети дістатися місць аварій доволі проблематично – подекуди досі не розчищені навіть дороги, не кажучи вже про під’їзди до ліній у невеличких селах і хуторах чи до ліній у лісовій та болотистій місцевостях.

Незважаючи на це, енергетики роблять усе можливе, щоб електропостачання якнайшвидше з’явилося у кожному знеструмленому домогосподарстві.

Найактуальнішу інформацію щодо кількості відключень ви можете дізнатися у нашому Telegram-каналі https://t.me/chernigivoblenergo – у період масових знеструмлень споживачів вона оновлюється там кожних три години.

Також нагадуємо: якщо у вас немає світла, дізнатися про причину тимчасової перерви в електропостачанні за своєю адресою, час початку цієї перерви та орієнтовний час відновлення електропостачання без оператора ви можете за допомогою:

мобільного додатку «E-Svitlo Chernihiv» (інформація відображається при перегляді особового рахунку);

сервісу «Особистий кабінет E-Svitlo» (інформація також відображається при перегляді особового рахунку)

Viber-bot – https://chernihivoblenergo.com.ua/in_viber

Telegram-бот tg://resolve?domain=ChernigivOEbot

Якщо ж перерва в електропостачанні за вашою адресою не зареєстрована, просимо по можливості повідомляти про проблеми за допомогою наших онлайн-сервісів:

особистого кабінету E-Svitlo – https://cn.e-svitlo.com.ua/

форми зворотного зв’язку на сайті – https://chernihivoblenergo.com.ua

Viber-bot – https://chernihivoblenergo.com.ua/in_viber

Telegram-бот tg://resolve?domain=ChernigivOEbot

електронної пошти кол-центру – call-center@energy.cn.ua (якщо іншими способами не вийшло).

Продовжує працювати і наш кол-центр – 0-800-210-310 та (0462) 772-901. Однак, якщо ви користуєтесь Інтернетом, дуже спросимо знайти для себе зручний онлайн-спосіб передачі інформації. Дайте можливість додзвонитися операторам тим споживачам, які Інтернетом не користуються!

Дуже дякуємо усім нашим споживачам за терпіння! Ми працюємо для вас !