Цього року у своїх травневих заходах профспілковий комітет АТ «Чернігівобленерго» вирішив поєднати одразу два свята – Великдень та День вишиванки й оголосив фотоконкурс «Мій Великдень» серед працівників компанії та ТОВ «ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ». Завдання учасників було простим – на фото кожен мав у власному образі поєднати колорит обох свят. І в енергетиків це добре вийшло!
– На першому етапі було колегіально обрано 10 найкращих фотографій, які потім представили для голосування у Telegram-каналі нашого підприємства https://t.me/chernigivoblenergo. Таким чином цього року ми вирішили змінити звичний процес оцінювання. Якщо раніше переможців у таких конкурсах зазвичай визначав керівний склад компанії, то зараз цю місію ми віддали нашим колегам і споживачам, адже проголосувати у нашому Telegram-каналі міг кожен! Визначалися переможці не за лайками, а саме за кількістю голосів в опитувальнику. На нашу думку, це був максимально чесний підхід, бо так одна людина могла віддати перевагу лише одному кандидату. Крім того, усім учасникам ми присвоїли номери і спеціально не зазначали підрозділів, в яких вони працюють, щоб люди максимально зосередилися саме за фотороботах, – пояснює голова профспілкового комітету АТ «Чернігівобленерго» Іван Тимошенко. – І ми дуже раді, що читачі нашого каналу – і енергетики, і споживачі – підтримали цю ініціативу!
Усього в голосуванні взяли участь 2374 людини. А це, погодьтеся, немало! Найбільше вподобайок зібрало колективне фото ТОВ «ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ» – 612 голосів (26%). За ним із 492 голосами (21%) опинилося фото економіста економічного відділу дирекції фінансової Катерини Заровної. Третє місце виборола фоторобота старшого майстра Корюківського РЕМ Андрія Олійника – 478 голосів (20%). Усі ж інші, хоч і не стали переможцями, отримали купу позитивних реакцій і схвальних коментарів від колег, а також символічні подарунки від профспілкового комітету – фотокниги із цими, уже знаковими, роботами. Переможцям же додатково дісталися ще й грошові винагороди.
– Головна мета цього заходу – викликати позитивні емоції як у наших колег, так і у споживачів, які бачили ці фотороботи у Telegram-каналі, – говорить Іван Тимошенко. – Враховуваючи кількість переглядів, вподобайок та голосів в опитувальнику, переконаний – нам це вдалося!