Ми вже розповідали вам, чому інколи фактичні відключення електроенергії не збігаються з Графіком погодинних відключень (ГПВ), оприлюдненим на офіційних ресурсах АТ «Чернігівобленерго». Однак це лише моменти, які безпосередньо стосуються роботи нашого підприємства. А є ще й інші…
Останнім часом деякі споживачі звинувачують «Чернігівобленерго» у недотриманні графіків, посилаючись на інформацію про черги з інших ресурсів – новинних сайтів та каналів, сайтів і каналів громад. Ми дуже вдячні всім, хто допомагає нам інформувати населення про відключення, однак тут є одне «але»…
Як ми уже зазначали, «Чернігівобленерго» докладає максимум зусиль для усунення всіх невідповідностей, а тому інформація щодо черг постійно оновлюється – чи не щодня ми вносимо зміни у свою автоматизовану систему. Причини ми вже називали раніше – об’єкт було з тих чи інших причин заживлено на іншу лінію, через реконструкцію або модернізацію лінії змінився центр її живлення, було виявлене документальне оформлення двох об’єктів на одну адресу тощо. Навряд-чи якийсь із новинних ресурсів відслідковує ці щоденні зміни. Зате вся оновлена інформація щодо черг та графіків відключень відображається на нашому сайті у розділі «Відключення» https://chernihivoblenergo.com.ua/blackouts та у наших чат-ботах у Viber (https://chernihivoblenergo.com.ua/in_viber) і Telegram (tg://resolve?domain=ChernigivOEbot).
Тому ми дуже просимо усіх споживачів: для отримання актуальної і достовірної інформації користуйтесь офіційними ресурсами АТ «Чернігівобленерго»! Відповідальності за дані, оприлюднені на інших ресурсах, підприємство не несе!