17 липня Чернігівщиною пройшлася негода . Пориви вітру, дощ та гроза наробили чимало лиха у різних куточках області. Не обійшлося і без пошкоджень електромереж. Ще з вечора оперативно-виїзні бригади відокремлених підрозділів АТ «Чернігівобленерго» роз’їхалися на ремонти, однак до ранку пошкоджень додалося. Станом на 13 годину 18 липня без електропостачання через несприятливі погодні умови залишається:

Городнянщина – 3083 споживача;

територія колишнього Чернігівського району – 2899 споживачів;

Козелеччина – 1262 споживача;

Ріпкинщина – 1136 споживачів;

Корюківщина – 643 споживача;

м. Чернігів – 22 споживача.

Продовжуємо посилено працювати, щоб якомога швидше усунути пошкодження на лініях. І вкотре хочемо звернути увагу на те, що причиною третини всіх обривів повітряних ліній електропередач є неналежне утримання зелених насаджень в охоронних зонах ПЛ. На жаль, скільки б ми не про це не говорили, проблема не зникає. Добре, коли погода дозволяє якийсь час не згадувати про неї. Та тільки-но область накриває дощовий циклон, стає очевидним – поки господарі зелених насаджень не усвідомлять, що саме вони зобов’язані вчасно видаляти аварійні і сухостійні дерева, обрізати сухі і зламані гілки, а також слідкувати, щоб гілки дерев не наближалися до дротів, електропостачання так і зникатиме за кожного пориву вітру чи зливі. Тож нагадуємо: АТ «Чернігівобленерго» завжди готове піти назустріч тим, хто таки вирішив подбати про це заздалегідь, і посприяти у відключенні ліній, біля яких треба зробити розчищення зелених насаджень. Давайте співпрацювати!

Дізнатися про причину тимчасової перерви в електропостачанні за своєю адресою, час початку цієї перерви та орієнтовний час відновлення електропостачання ви можете за допомогою наших сервісів:

сервісу «Особистий кабінет E-Svitlo – https://cn.e-svitlo.com.ua/

розділу «Відключення» на сайті компанії – https://chernihivoblenergo.com.ua/blackouts

Viber-боту – https://chernihivoblenergo.com.ua/in_viber

Telegram-боту – tg://resolve?domain=ChernigivOEbot.

Якщо у жодному з цих ресурсів ви не знайшли своєї адреси, а електропостачання відсутнє, телефонуйте до кол-центру АТ «Чернігівобленерго» за номерами 0-800-210-310 або 0 (462) 772-901.

Однак дуже просимо: якщо ви вже зателефонували і повідомили про проблему в наш кол-центр, не потрібно звертатися туди повторно! Ваша заявка прийнята, а отже і передана відповідному підрозділу. Якщо ж у вас є можливість скористатися онлайн-сервісами нашого Товариства, будь ласка, повідомляйте про проблеми саме цим способом. Варіантів теж є декілька:

особистий кабінет E-Svitlo – https://cn.e-svitlo.com.ua/

форма зворотного зв’язку на сайті – https://chernihivoblenergo.com.ua

Viber-бот – https://chernihivoblenergo.com.ua/in_viber

Telegram-бот – tg://resolve?domain=ChernigivOEbot.

Так ви дасте можливість додзвонитися у кол-центр тим, хто не має доступу до Інтернет-мережі.