Третій день поспіль працівники відокремлених підрозділів АТ «Чернігівобленерго» ліквідовують наслідки негоди, що прокотилася Чернігівщиною 17 і 18 липня. Станом на 7 ранку 19 липня без електропостачання залишалося близько 11 тисяч споживачів у 75 населених пунктах області. Найбільше дісталося Ріпкинщині – тут без світла нараховувалося аж 4041 домогосподарство.
Завдяки посиленій роботі енергетиків більшу частину знеструмлених споживачів вдалося заживити, однак досі світла продовжують чекати на:
Прилуччині – 1118 споживачів;
Корюківщині – 761 споживач;
Ріпкинщині – 735 споживачів;
Коропщині – 735 споживачів;
Городнянщині – 678 споживачів;
Менщині – 467 споживачів;
території колишнього Чернігівського району – 349 споживачів;
Козелеччині – 114 споживачів.
Енергетики ж продовжують працювати, адже добре розуміють – аварійні відключення, тим більше після застосування таких жорстких обмежень за ГПВ, які були в нашій області останніми днями, дуже боляче б’ють по життєдіяльності людей.
Нагадаємо: якщо у вас немає світла, дізнатися про причину тимчасової перерви в електропостачанні за своєю адресою, час початку цієї перерви та орієнтовний час відновлення електропостачання можна за допомогою наших сервісів:
сервісу «Особистий кабінет E-Svitlo – https://cn.e-svitlo.com.ua/
розділу «Відключення» на сайті компанії – https://chernihivoblenergo.com.ua/blackouts
Viber-боту – https://chernihivoblenergo.com.ua/in_viber
Telegram-боту – tg://resolve?domain=ChernigivOEbot.
Якщо у жодному з цих ресурсів ви не знайшли своєї адреси, а електропостачання відсутнє, телефонуйте до кол-центру АТ «Чернігівобленерго» за номерами 0-800-210-310 або 0 (462) 772-901 або ж використовуйте наші онлайн-ресурси, щоб повідомити про проблему:
особистий кабінет E-Svitlo – https://cn.e-svitlo.com.ua/
форма зворотного зв’язку на сайті – https://chernihivoblenergo.com.ua
Viber-бот – https://chernihivoblenergo.com.ua/in_viber
Telegram-бот – tg://resolve?domain=ChernigivOEbot.