Третій день поспіль працівники відокремлених підрозділів АТ «Чернігівобленерго» ліквідовують наслідки негоди, що прокотилася Чернігівщиною 17 і 18 липня. Станом на 7 ранку 19 липня без електропостачання залишалося близько 11 тисяч споживачів у 75 населених пунктах області. Найбільше дісталося Ріпкинщині – тут без світла нараховувалося аж 4041 домогосподарство.

Завдяки посиленій роботі енергетиків більшу частину знеструмлених споживачів вдалося заживити, однак досі світла продовжують чекати на:

Прилуччині – 1118 споживачів;

Корюківщині – 761 споживач;

Ріпкинщині – 735 споживачів;

Коропщині – 735 споживачів;

Городнянщині – 678 споживачів;

Менщині – 467 споживачів;

території колишнього Чернігівського району – 349 споживачів;

Козелеччині – 114 споживачів.

Енергетики ж продовжують працювати, адже добре розуміють – аварійні відключення, тим більше після застосування таких жорстких обмежень за ГПВ, які були в нашій області останніми днями, дуже боляче б’ють по життєдіяльності людей.

Нагадаємо: якщо у вас немає світла, дізнатися про причину тимчасової перерви в електропостачанні за своєю адресою, час початку цієї перерви та орієнтовний час відновлення електропостачання можна за допомогою наших сервісів:

сервісу «Особистий кабінет E-Svitlo – https://cn.e-svitlo.com.ua/

розділу «Відключення» на сайті компанії – https://chernihivoblenergo.com.ua/blackouts

Viber-боту – https://chernihivoblenergo.com.ua/in_viber

Telegram-боту – tg://resolve?domain=ChernigivOEbot.

Якщо у жодному з цих ресурсів ви не знайшли своєї адреси, а електропостачання відсутнє, телефонуйте до кол-центру АТ «Чернігівобленерго» за номерами 0-800-210-310 або 0 (462) 772-901 або ж використовуйте наші онлайн-ресурси, щоб повідомити про проблему:

особистий кабінет E-Svitlo – https://cn.e-svitlo.com.ua/

форма зворотного зв’язку на сайті – https://chernihivoblenergo.com.ua

Viber-бот – https://chernihivoblenergo.com.ua/in_viber

Telegram-бот – tg://resolve?domain=ChernigivOEbot.