Нарешті споживачі дочекалися дня, коли обмеження за Графіком погодинних відключень (ГПВ) були скасовані на цілу добу. Незважаючи на це, у частини мешканців Чернігівщини світло довго не з’являлося, адже з вечора 29 липня областю пройшлася негода – штормовий вітер гнув величезні дерева до землі, зносив автівки з дороги, а дощ заливав будинки, двори та поля. Не дивно, що в цей період із ладу почали масово виходити лінії 10 та 0,4 кВ. І хоч енергетики усю ніч продовжували ладнали пошкоджені мережі, станом на 7 ранку без електропостачання через негоду в області залишалося 7939 абонентів. Найбільше цього разу постраждав сам Чернігів – світла на ранок не було у 2480 споживачів. Радіємо, що під вечір ситуація почала потроху виправлятися. Станом на 17 годину без електропостачання залишаються 3248 абонентів:

1537 – на Носівщині;

986 – на території колишнього Чернігівського району;

635 – на Ніжинщині;

57 – на Ічнянщині;

33 – на Корюківщині.

І енергетики продовжують працювати, щоб якнайшвидше відновити електропостачання у кожному із цих домогосподарств.

Нагадуємо: якщо у вас немає світла, дізнатися про причину тимчасової перерви в електропостачанні за своєю адресою, час початку цієї перерви та орієнтовний час відновлення електропостачання без оператора ви можете за допомогою:

мобільного додатку «E-Svitlo Chernihiv» (інформація відображається при перегляді особового рахунку);

сервісу «Особистий кабінет E-Svitlo» (інформація також відображається при перегляді особового рахунку)

Viber-bot – https://chernihivoblenergo.com.ua/in_viber

Telegram-бот tg://resolve?domain=ChernigivOEbot

Якщо ж перерва в електропостачанні за вашою адресою не зареєстрована, просимо по можливості повідомляти про проблеми за допомогою наших онлайн-сервісів:

особистого кабінету E-Svitlo – https://cn.e-svitlo.com.ua/

форми зворотного зв’язку на сайті – https://chernihivoblenergo.com.ua

Viber-bot – https://chernihivoblenergo.com.ua/in_viber

Telegram-бот tg://resolve?domain=ChernigivOEbot

електронної пошти кол-центру – call-center@energy.cn.ua (якщо іншими способами не вийшло).

Продовжує працювати і наш кол-центр – 0-800-210-310 та (0462) 772-901. Однак, якщо ви користуєтесь Інтернетом, будь ласка, знайдіть для себе зручний онлайн-спосіб передачі інформації. Дайте можливість додзвонитися операторам тим споживачам, які Інтернетом не користуються!

Заздалегідь дякуємо за розуміння та співпрацю!