За статистикою використання онлайн-сервісів АТ «Чернігівобленерго», найпопулярнішими на сьогодні є наші чат-боти у Viber і Telegram. При чому, як показала практика, при користуванні ними значна кількість користувачів задіює більш ніж один особовий рахунок. Саме для такого сегменту користувачів чат-ботів ми передбачили нову можливість – робити коротенькі нотатки (підписи) на номерах особових рахунків, щоб розрізняти їх стало легше. Виглядає це, наприклад, так: 310ХХХХХ1 (Мій рахунок). На нашу думку, це допоможе запобігти плутанині та помилкам, які трапляються доволі часто при передачі показів електролічильників, формуванні заявок тощо.

Отже, як у чат-боті дати назву своїм рахунках?

У головному меню чат-боту обраємо пункт «Налаштування», далі – «Редагування рахунків». На екрані сформується список з шести останніх використаних особових рахунків (до речі, якщо після особового рахунку стоятиме «зірочка», це означає, що за адресою, що відповідає номеру особового рахунку, підключено автоінформування про тимчасові перерви в електропостачанні – аварійні відключення або заплановані роботи в електромережах). Далі слід «тапнути» на потрібний номер особового рахунку й обрати необхідну дію:

редагувати (підписати);

додати новий;

видалити.

Якщо хочете дати обраному рахунку назву, натискаєте «редагувати». Бот дозволяє вводили назву, яка містить не більш ніж 15 символів.

Отож заходьте у чат-бот, яким користуєтесь, і давайте своїм рахункам зручні назви!