Негоду, яка розпочалася із західних областей України 20 листопада, синоптики назвали зимовим апокаліпсисом. І з цим не можна не погодитись. Різке зниження температури повітря , дощ , сніг і шквальний вітер – було все! На Чернігівщині пік такої різкої зміни погоди припав на 21, 22 та 23 листопада. І досі енергетики, задіявши максимальну кількість персоналу і техніки, цілодобово продовжують боротися із наслідками несприятливих погодних умов. А це непросто! Окрім великої кількості пошкоджень у мережах проблем додають заноси і завали на дорогах, які не дозволяють бригадам АТ «Чернігівобленерго» швидко дістатися проблемних ділянок.

– Загалом протягом трьох пікових днів негоди в області відключалось 47 повітряних ліній 35-110 кВ та 327 повітряних ліній 10 кВ. Іще більша кількість пошкоджень припала на лінії 0,4 кВ. За період негоди було зламано 89 опор і, на жаль, ця цифра продовжує збільшуватися. А саме пошкодження значної кількості опор призводить до такого тривалого терміну відновлення електропостачання споживачів. Причини ж великої кількості пошкоджень стандартні для періоду осінньо-зимових негод. Це налипання мокрого снігу і, як наслідок, обриви проводів, замикання через захлест проводів, злам опор (в тому числі через падіння аварійних дерев чи зламних гілок) тощо, – говорить заступник директора технічного з низьковольтних мереж АТ «Чернігівобленерго» Сергій Переверза. – Усього в різні періоди в області знеструмлювалось 186859 абонентів. Найбільша кількість пошкоджень припала на північну частину, яка і так постійно страждає від ворожих обстрілів. І саме рух дорогами цієї ділянки був найбільш утрудненим, тому й відновлювальні роботи тут тривають найдовше.

Ми дуже дякуємо нашим споживачам, які виявляють неабияке терпіння у цій непростій ситуації, а також нашим колегам, які у холод під снігом і дощем невпинно виходять на лінії, щоб якомога швидше повернути світло у домівки кожного мешканця області. Лише у розумінні і співпраці результат буде найкращим! І ми це разом вкотре довели!

Принагідно нагадуємо: якщо у вас немає світла, дізнатися про причину тимчасової перерви в електропостачанні за своєю адресою, час початку цієї перерви та орієнтовний час відновлення електропостачання без оператора ви можете за допомогою:

мобільного додатку «E-Svitlo Chernihiv» (інформація відображається при перегляді особового рахунку);

сервісу «Особистий кабінет E-Svitlo» (інформація також відображається при перегляді особового рахунку)

Viber-bot – https://chernihivoblenergo.com.ua/in_viber

Telegram-бот tg://resolve?domain=ChernigivOEbot

Якщо ж перерва в електропостачанні за вашою адресою не зареєстрована, просимо по можливості повідомляти про проблеми за допомогою наших онлайн-сервісів:

особистого кабінету E-Svitlo – https://cn.e-svitlo.com.ua/

форми зворотного зв’язку на сайті – https://chernihivoblenergo.com.ua

Viber-bot – https://chernihivoblenergo.com.ua/in_viber

Telegram-бот tg://resolve?domain=ChernigivOEbot

електронної пошти кол-центру – call-center@energy.cn.ua (якщо іншими способами не вийшло).

Цілодобово до ваших послуг і наш кол-центр– 0-800-210-310 та (0462) 772-901. Однак, якщо ви користуєтесь Інтернетом, будь ласка, знайдіть для себе зручний онлайн-спосіб передачі інформації. Дайте можливість додзвонитися операторам тим споживачам, які Інтернетом не користуються!