Під час масштабних аварійних відключень електропостачання через несприятливі погодні умови, а також у період застосування Графіка погодинних відключень (ГПВ) на операторів кол-центру АТ «Чернігівобленерго» лягає надзвичайно велике навантаження – прийняти 100% дзвінків від споживачів вони фізично не можуть. У той же час незадоволеними залишаються і самі споживачі, яким не вдається з’єднатися з оператором, наприклад, з метою подачі заявки про відсутність напруги, що не пов’язана із застосуванням ГПВ. І тут ми їх добре розуміємо. А тому надаємо можливість створювати такі заявки в автоматичному режимі за допомогою голосового меню самообслуговування (IVR) без участі оператора кол-центру.

Як саме це зробити?

– Технічні вимоги до цього сервісу досить прості: споживач має знати номер свого особового рахунку та мати телефон, що підтримує тоновий набір номерів (цю функцію має будь-який мобільний телефон), – пояснює начальник кол-центру АТ «Чернігівобленерго» Олександр Шабалін. – З’єднавшись з кол-центром, у голосовому меню самообслуговування абонент натискає кнопку «3», яка дає можливість за номером особового рахунку перевірити, чи є у певному домогосподарстві зареєстровані тимчасові перерви в електропостачанні. Якщо таких перерв немає, але напруга відсутня, голосове меню пропонує сформувати відповідну заявку в інтерактивному (діалоговому) режимі. Після такої подачі заявка автоматично потрапляє безпосередньо до відповідного підрозділу.

Повний алгоритм дій при подачі заявки про відсутність напруги в автоматичному режимі детально показано в нашій інфографіці , тож зверніть на неї увагу!

– Із допомогою цієї функції ми зробили черговий крок, щоб стати іще ближчими до наших споживачів, – наголошує Олександр Шабалін. – І працюватимемо у цьому напрямку й надалі.