Правильно передані покази електролічильника – запорука правильних нарахувань у квитанції! Цю аксіому знає, мабуть, навіть школяр. Однак статистика 2024 року показала, що в нашій області з передачею показів у деяких споживачів і досі є проблеми. А тому рано чи пізно вони все одно звертаються у наш кол-центр.
– Суть таких звернень – фактичні покази лічильника у споживача електроенергії відрізняються віт тих, що зазначені у рахунку за спожиту електроенергію, який сформовано постачальником електроенергії, – говорить начальник кол-центру АТ «Чернігівобленерго» Олександр Шабалін. – Чому саме виникає така проблема? Абсолютна більшість – через те, що споживачі не передали покази лічильників у визначений термін. Нагадаю, що, згідно з діючим Кодексом комерційного обліку електроенергії, індивідуальні побутові споживачі зобов’язані зчитувати фактичні покази зі всіх лічильників, встановлених на об’єктах споживачів, та надавати їх до кінця третього календарного дня місяця, що настає за розрахунковим, Оператору системи розподілу (на території нашої області це АТ «Чернігівобленерго»). Починається ж період передачі показів за два календарні дні до кінця розрахункового місяця. Якщо у визначений період Оператор системи розподілу не отримує покази лічильника, оціночні покази визначаються розрахунковим шляхом, і можуть відрізнятися від фактичних у більший або менший бік. Випадки, коли з якоїсь причини споживач фізично неправильно передав покази і їх потрібно відкоригувати, трапляються набагато рідше.
В нашій інфографіці – статистика щодо звернень побутових споживачів області до нашого кол-центру з приводу коригування показів лічильників. Як бачимо, у порівнянні із попереднім роком їхня кількість зросла. І це не може не засмучувати.
– Радимо всім нашим побутовим споживачам не ігнорувати свій обов’язок вчасно передавати покази лічильників, адже це перше, що убезпечить їх від зайвих проблем, – наголошує Олександр Шабалін.
Нагадаємо! Зробити це онлайн можна із допомогою:
особистого кабінету E-Svitlo – https://cn.e-svitlo.com.ua/
Viber-bot – https://chernihivoblenergo.com.ua/in_viber
Telegram-бот – tg://resolve?domain=ChernigivOEbot
мобільного додатку E-Svitlo – завантаження у PlayMarket за посиланням https://play.google.com/store/apps/details...
Також в АТ «Чернігівобленерго» діє автоматична лінія 772-902, зателефонувавши на яку, передати покази можна без допомоги операторів, та лінія
772-901, яка має опцію передачі показів (для цього у меню треба обрати кнопку 2).
До речі, якщо потреба у коригуванні показів таки виникла, радимо скористатися для цього нашим офіційним сайтом (розділ «Онлайн-звернення» – https://chernihivoblenergo.com.ua/feedback_new) або одним із ботів. Для коригування показів вам потрібно всього-лише зазначити свій особовий рахунок і додати фото екрану свого електролічильника з актуальними показами.