Знайомтеся! Це – Лана, віртуальна помічниця споживачів АТ «Чернігівобленерго». Вона допоможе дізнатися причину зареєстрованої перерви в електропостачанні, актуальний номер черги у заходах розвантаження енергосистеми, зареєструвати заявку про відсутність напруги, сформувати та подати заявку про несправність електролічильника або коригування його показів, поділиться інформацією щодо порядку встановлення багатотарифних лічильників.

– Мета створення віртуального оператора – зробити послуги кол-центру нашого Товариства більш доступними для споживачів, – говорить начальник кол-центру АТ «Чернігівобленерго» Олександр Шабалін. – Адже є певні періоди, коли в кол-центрі критично велике навантаження на штатний персонал (особливо під час передачі показів, несприятливих погодних умов або застосування заходів розвантаження енергосистеми), і, як наслідок, з’являються проблеми при з’єднанні з операторами. Зазвичай при цьому абонент здійснює численну кількість невдалих спроб з’єднатися з оператором, що призводить до невдоволення, яке може перерости навіть у скаргу. Ми добре розуміємо проблеми споживачів, оскільки і самі є споживачами, а тому і намагаємося різними способами розширити межі комунікації. Відтепер разом зі штатними операторами на вхідні дзвінки абонентів на наших багатоканальних лініях відповідатиме і Лана – «підхоплюватиме» ті дзвінки, які не потрапили до інших операторів.

Для користування послугами нашої Лани треба небагато – лише знати номер свого особового рахунку та користуватися засобом зв’язку, що підтримує тоновий набір номера (стаціонарний кнопковий або мобільний телефон).

– Єдине – заявки, пов’язані з обривом дротів та іншими небезпечними ситуаціями, Лана не оброблятиме, адже часто вони вимагають уточнень, які не можна передбачити заздалегідь, тож із цими дзвінками, як і раніше, розбиратимуться наші штатні оператори, – уточнює Олександр Шабалін.

На цьому АТ «Чернігівобленерго» зупинятися не планує, тож у подальшому буде підлаштовуватися під найпоширеніші потреби споживачів і розширювати можливості своїх каналів телекомунікації.