Завтра, 27 лютого, стартує період передачі показів електролічильників і ми вирішили нагадати номери телефонів, за допомогою яких це можна зробити, якщо ви не користуєтесь нашими онлайн-сервісам (хоч зазвичай з ними це швидше і зручніше). А таких телефонів у нас аж три!

– Завдання кол-центру будь-якого Оператора системи розподілу (в тому числі й АТ «Чернігівобленерго») – функціонування у цілодобовому режимі роботи і надання послуг абонентам на безоплатній основі. Саме для цього у нашому Товаристві була створена багатоканальна лінія 0-800-210-310. У той же час вона має визначену кількість каналів, а тому в періоди пікового навантаження (під час передачі показів електролічильників, застосування Графіка погодинних відключень, масових аварійних відключень у сезони з несприятливими погодними умовами тощо) кількість абонентів, які намагаються на неї додзвонитися, може значно перевищувати кількість вільних каналів. Це спричиняє великі черги на лінії і певні незручності, в першу чергу, для споживачів, – пояснює начальник кол-центру АТ «Чернігівобленерго» Олександр Шабалін. – А тому для збільшення можливостей доступу користування послугами кол-центру АТ «Чернігівобленерго» використовує дві додаткові багатоканальні лінії – (0462) 772-901 (працює аналогічно основній) та (0462) 772-902 (працює без операторів у автоматичному режимі й призначена саме для збору показів електролічильників). Використовуючи ці додаткові лінії, наші споживачі, які користуються лише телефонним зв’язком, можуть безперешкодно передати покази електролічильників у будь-який час доби.

Щодо лінії, яка працює без операторів. Для того, щоб скористатися нею, споживач має знати лише номер свого особового рахунку (складається з 9 цифр) і мати пристрій, який підтримує тоновий набір (це всі мобільні телефони).

– Сама процедура передачі показів без оператора триває не більш ніж хвилину, тож у грошовому еквіваленті це не такі вже й великі витрати. Та й, як показує практика, оператори стільникового зв’язку у своїх тарифних планах надають користувачам певну кількість безкоштовних хвилин для дзвінків на стаціонарні телефони. Свої мінуси є, зате вам не доведеться довго висіти у черзі, – аргументує Олександр Шабалін. 

Окрім передачі показів електролічильника, без участі оператора наші споживачі також можуть із легкістю дізнатися про причину перерви в електропостачанні, а в разі відсутності зареєстрованої перерви оформити заявку про відсутність напруги; оформити заявку на коригування показів електролічильника, якщо реальні покази відрізняються від зазначених у рахунку; повідомити про несправність електролічильника та отримати корисну інформацію (як оформити приєднання до мереж Товариства, як оформити договір про надання послуг з розподілу електроенергії, як встановити багатотарифний лічильник тощо). Для цього треба лише уважно слухати підказки автовідповідача і слідувати їм.

Отож телефонія кол-центру АТ «Чернігівобленерго» не обмежується лише однією багатоканальною лінією, а має ще й дві додаткових, тож користуйтеся!

Ну і, звісно ж, окрім телефонії, у нас є й інші, більш сучасні засоби телекомунікації для тих, хто має доступ до Інтернету: чат-боти, вебсайт, особистий кабінет. Зауважте: користуючись онлайн-засобами телекомунікації, ви розвантажуєте телефонію кол-центру Товариства і тим самим даєте змогу вирішити проблемні питання споживачам, які не мають доступу до глобальної світової мережі. Останні, як правило, – люди поважного віку, тож, якщо є змога, поступіться їм можливістю зв’язатися з оператором. Вам будуть вдячні і ці споживачі, і ми!

Окремо будемо вдячні за розповсюдження цієї інформації!