АТ «ЧЕРНІГІВОБЛЕНЕРГО»  вживає профілактичних заходів для запобігання розповсюдженню захворювань, спричинених новим коронавірусом. У зв'язку з введенням в Україні суворого карантину, задля безпеки та комфорту своїх клієнтів, Товариство подбало про те, щоб наші споживачі мали можливість не наражати себе на небезпеку та користуватися дистанційними сервісами.

  Вважаємо за потрібне нагадати споживачам електричної енергії про важливість вчасної передачі показів електролічильників.

  Вчасно та коректно передані показники лічильників дозволять Вам сплачувати лише за фактично спожиту електроенергію.

 

  Для уникнення непорозуміньу формуванні рахунків за березень 2020 року, просимо надати покази лічильника електричної енергії до 3 квітня 2020 року включно.

  Покази, передані на будь-яке інше число, будуть підставою для розрахунку споживання електроенергії за середньодобовим показником.

  Закликаємо Вас активно допомагати своїм батькам, дідусям і бабусям, літнім людям, які не мають можливості самостійно користуватися дистанційними сервісами.

Покази лічильника можна передати:

- скориставшись особистою сторінкою для побутових і юридичних споживачів на офіційному сайті http://chernihivoblenergo.com.ua/?q=personal_office;
- онлайн без реєстрації;
- через Viber чи Telegram;
- відправивши SMS на номер 067- 210-03-10 або 050- 210-33-10;
- автовідповідач – (0462) 772 – 902;
- кол-центр – 0 800 210-310; (0462) 772-901;
- для користувачів дискових телефонів –(0462) 772-903.





  З метою якісного дистанційного обслуговування споживачів з 18 березня додатково з телефонними номерами кол-центру, номер (0462) 772-903 працюватиме з 8.00 до 17.00 (крім вихідних) не тільки в режимі прийому показів, а й у режимі консультування абонентів та фіксації проблем в частині діяльності АТ «Чернігівобленерго».

 

  Закликаємо громадян залишатися вдома на весь період карантину та максимально переходити в режим дистанційного спілкування. Вирішувати питання з розподілу електроенергії та передачі показів лічильників Ви можете через зручні засоби електронних комунікацій, які виключають безпосередній особистий контакт. Користуйтеся дистанційними сервісами та будьте здоровими!